Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Valle81 skriver: Den eneste jeg kender er den, der hedder puf, den magiske drage:-)
Den eneste jeg kender er den, der hedder puf, den magiske drage:-)
Maja_4000 skriver: Den prøvede jeg, men ungen blev stik hysterisk :b 'nej, mor! Dinosaur ikke drage!'
Den prøvede jeg, men ungen blev stik hysterisk :b 'nej, mor! Dinosaur ikke drage!'
Er der nogle som kender det? Caroline vil have at vi skal synge den, og jeg har INGEN anelse om hvad det er for en Det eneste hun kan af den er 'dinosaur dinosuar.. Og noget om at lægge æg' haha .. Håber at der er en som kender den
Nope jeg kender den ikke..
Ellers må du selv til at digte
Det gør jeg, når jeg er i tvivl om hvilken sang min søn mener. Han skal nok rette mig undervejs
LilleSmølf skriver: Har hun/I måske set en film eller tegnefilm med dinoer? Det kunne jo være introsangen eller lignende (:
Har hun/I måske set en film eller tegnefilm med dinoer? Det kunne jo være introsangen eller lignende (:
kesuh skriver: Nope jeg kender den ikke.. Ellers må du selv til at digte Det gør jeg, når jeg er i tvivl om hvilken sang min søn mener. Han skal nok rette mig undervejs
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128