Kør selv ferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.196 visninger
7 svar
3 synes godt om
11. februar 2014

Dina1987

Er her nogle der har erfaring med kør selv ferie til Kroatien..

Skal man leje/booke noget hjemmefra, eller kan man finde lejlighed eller ligende når man når frem?

Andre råd er velkommen, da vi aldrig har prøvet kør selv ferie før.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2014

De3Guldklumper

Juan skriver:

Skal man leje/booke noget hjemmefra, eller kan man finde lejlighed eller ligende når man når frem?

Det kommer an på hva i gerne vil.

Er det en campingplads i gerne vil på så skal i booke hjemmefra men ellers kan man sagtens finde værelser/lejligheder til leje langs vejene når i kommer frem.

Anmeld

11. februar 2014

Maja_4000

Nu er det mange år siden jeg var afsted (jeg gik nok i 8. klasse tror jeg ) men dengang havde vi ikke bestilt noget hjemmefra (bortset fra et sted hvor min mor havde boet med min mormor og morfar som barn, og der SKULLE vi bare bo igen )

Vi var godt nok i telt, så vi flyttede jo meget rundt.. Men jeg mindes det som om at det var meget nemt at finde et sted .. Og at der var MANGE skilte med ledige værelser/lejligheder

Ved jo så ikke om det stadig er sådan

Anmeld

11. februar 2014

Tanja1234

Vi kører normalt selv til Ungarn og har gjort begge dele. Både bestilt i forvejen eller taget chancen. Er man i eget telt kan man oftest finde en plads men hvis det er lejlighed, mobilhome eller lignende i højsæsonen så kan det godt være svært at få noget på de gode steder.

Jeg har selv søgt lidt på Kroatien og fundet nogle fede pladser hvor man kan bestille direkte. Både til telt og lejligheder mv.

Anmeld

11. februar 2014

Dina1987

Tanja1234 skriver:

Vi kører normalt selv til Ungarn og har gjort begge dele. Både bestilt i forvejen eller taget chancen. Er man i eget telt kan man oftest finde en plads men hvis det er lejlighed, mobilhome eller lignende i højsæsonen så kan det godt være svært at få noget på de gode steder.

Jeg har selv søgt lidt på Kroatien og fundet nogle fede pladser hvor man kan bestille direkte. Både til telt og lejligheder mv.

Jeg vil nok også helst have bestilt noget... Så ved man også hvad man kan glæde sig til

Tak for feedback

Anmeld

11. februar 2014

Carina:-)

Kroatien er et populært feriemål ,og allerede nu er de bedste campingpladser godt bookede-

Så ville helt bestemt booke hjemmefra og allerede nu

Anmeld

11. februar 2014

Dina1987

Jeg tror vi vælger ferielejlighed...

Anmeld

11. februar 2014

Trekløver(:

Juan skriver:

Vi har camperet i Kroatien, og vil anbefalde at i booker hjemmefra og i god tid, da i ellers ikke kan være sikre på at få en plads eller et feriehus. Men glæd jer, Kroatien er skønt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.