Sikke et øv humør jeg er i, idag :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

888 visninger
12 svar
4 synes godt om
11. februar 2014

Anonym trådstarter

Jeg er virkelig i et øv humør i dag og har lyst til at sætte mig i et hjørne og tude. (Hormoner)

Jeg er gravid i uge 30+ og er pisse stresset over mit studie og er mega træt så mine hormoner sidder virkelig udenpå tøjet i dag 

Oveni at jeg er gravid, træt og stresset så pisser det mig af at min x som jeg har to børn med af samme køn, venter sig det modsatte køn sammen med hans klamme kælling af en kæreste at være, og det køn har jeg altid ønsket mig.
Jeg venter selv et 3. barn med min 'nye' kæreste som er af samme køn som mine to andre børn og lige nu oveni det hele så ønsker jeg bare ikke at få et barn af samme køn som jeg i forvejen har. Det skærer helt i hjertet at jeg kan finde på at sidde og tænke sådan, for jeg glæder mig rigtig meget til at få mit barn i armene og så længe det er sundt og raskt så er kønnet underordnet. MEN lige i dag med alle mine hormoner så er det bare pisse træls det hele.

Ikke nok med at den kælling skulle splitte min familie ad (det er selvfølgelig ikke kun hendes skyld men en stor del af det er), så skal hun fandme også have det køn som jeg har ønsket mig. Nøj hvor kunne jeg altså godt kværke hende i dag 

Beklager mit sure opstød men skulle lige ud med det så jeg ikke raser ud på manden som er helt uskyldig i alt det her.
Jeg er bare en mega hormon bombe i dag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2014

Mor til Majbørn

Anonym skriver:

Jeg er virkelig i et øv humør i dag og har lyst til at sætte mig i et hjørne og tude. (Hormoner)

Jeg er gravid i uge 30+ og er pisse stresset over mit studie og er mega træt så mine hormoner sidder virkelig udenpå tøjet i dag 

Oveni at jeg er gravid, træt og stresset så pisser det mig af at min x som jeg har to børn med af samme køn, venter sig det modsatte køn sammen med hans klamme kælling af en kæreste at være, og det køn har jeg altid ønsket mig.
Jeg venter selv et 3. barn med min 'nye' kæreste som er af samme køn som mine to andre børn og lige nu oveni det hele så ønsker jeg bare ikke at få et barn af samme køn som jeg i forvejen har. Det skærer helt i hjertet at jeg kan finde på at sidde og tænke sådan, for jeg glæder mig rigtig meget til at få mit barn i armene og så længe det er sundt og raskt så er kønnet underordnet. MEN lige i dag med alle mine hormoner så er det bare pisse træls det hele.

Ikke nok med at den kælling skulle splitte min familie ad (det er selvfølgelig ikke kun hendes skyld men en stor del af det er), så skal hun fandme også have det køn som jeg har ønsket mig. Nøj hvor kunne jeg altså godt kværke hende i dag 

Beklager mit sure opstød men skulle lige ud med det så jeg ikke raser ud på manden som er helt uskyldig i alt det her.

Jeg venter dreng nr.3.

Fuck hvor blev jeg sur, da jeg fandt ud af det.

Ved godt, at så-længe-barnet-er-sundt-og-rask-og-alt-det... men hallo! Derfor kan man godt ha en dårlig dag over det køn ens barn får.

Idag synes jeg det er ret sejt med tre af samme køn, men noget nager i mig over at jeg aldrig får lov at opleve det modsatte.

Der er sikkert folk der mener du burde være taknemmelig over, at du i det hele tage kan blive gravid og alt det - men du har lige så meget ret til en øv-lort-dag som alle andre.

Så tud og råb alt det du vil

Anmeld

11. februar 2014

Røverdatter

Jeg synes det er sejt at du tør være i dine (hormon) følelser! Fint at anerkender dem og giver slip mht vrede og surhed.

Der er ikke noget at gøre ved din situation, så fedt at du mærker følelserne og er i dem, men det vil sikkert også være godt at kunne komme på den anden side. Men mon ikke det vil ske når du har tilladt dig selv at lade hormonerne frit løb

T

Anmeld

11. februar 2014

Pcokate

Anonym skriver:

Øv dage er helt tilladte 

Kæmpe 

Dog og synes jeg du bør overveje det med din x's nye dame. Hun var jo ikke den der skred, eller valgte dig fra... 

Anmeld

11. februar 2014

Anonym trådstarter

Pcokate skriver:

Øv dage er helt tilladte 

Kæmpe 

Dog og synes jeg du bør overveje det med din x's nye dame. Hun var jo ikke den der skred, eller valgte dig fra... 

Nej men hun kom brasende ind i min x's liv lige da vi havde det lidt svært og skulle til at arbejde med vores problemer. Det nåede vi så bare aldrig..

Anmeld

11. februar 2014

MorTilEn2013Dreng

Anonym skriver:

Anmeld

11. februar 2014

Anonym trådstarter

Mor til Majbørn skriver:

Jeg venter dreng nr.3.

Fuck hvor blev jeg sur, da jeg fandt ud af det.

Ved godt, at så-længe-barnet-er-sundt-og-rask-og-alt-det... men hallo! Derfor kan man godt ha en dårlig dag over det køn ens barn får.

Idag synes jeg det er ret sejt med tre af samme køn, men noget nager i mig over at jeg aldrig får lov at opleve det modsatte.

Der er sikkert folk der mener du burde være taknemmelig over, at du i det hele tage kan blive gravid og alt det - men du har lige så meget ret til en øv-lort-dag som alle andre.

Så tud og råb alt det du vil

Jeg fældede også en tåre da jeg fik kønnet at vide men det var altså ikke en glædes tåre  

Hvorfor *biiib* kunne jeg ikke bare få det modsatte køn denne gang for jeg agter ikke at blive ved indtil det modsatte køn kommer.

Jeg har sagt igennem hele graviditet til andre mennesker at det er skønt at jeg venter det samme køn, men inderst inde tænker jeg bare at jeg meget hellere vil have det modsatte køn..

Anmeld

11. februar 2014

Anonym trådstarter

Røverdatter skriver:

Jeg synes det er sejt at du tør være i dine (hormon) følelser! Fint at anerkender dem og giver slip mht vrede og surhed.

Der er ikke noget at gøre ved din situation, så fedt at du mærker følelserne og er i dem, men det vil sikkert også være godt at kunne komme på den anden side. Men mon ikke det vil ske når du har tilladt dig selv at lade hormonerne frit løb

T

Jo jeg håber bare at det kun er mine hormoner som lige render frit i dag.

Anmeld

11. februar 2014

Anonym trådstarter

MiichellaMalou skriver:

Tak  

Anmeld

11. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

forstår godt hvad du siger omkring køn Bare vær sur og ked. Du ved jo at det ikke stikker dybere end som så, så giv du bare los 

Hmm. Det med x'ens dame. Hmm. Det var jo ikke hende der skred. Og DU har jo også fundet en ny og bedre mand nu, så  det er da ikke værd at bruge krudt på? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.