Jeg er virkelig i et øv humør i dag og har lyst til at sætte mig i et hjørne og tude. (Hormoner)
Jeg er gravid i uge 30+ og er pisse stresset over mit studie og er mega træt så mine hormoner sidder virkelig udenpå tøjet i dag 
Oveni at jeg er gravid, træt og stresset så pisser det mig af at min x som jeg har to børn med af samme køn, venter sig det modsatte køn sammen med hans klamme kælling af en kæreste at være, og det køn har jeg altid ønsket mig.
Jeg venter selv et 3. barn med min 'nye' kæreste som er af samme køn som mine to andre børn og lige nu oveni det hele så ønsker jeg bare ikke at få et barn af samme køn som jeg i forvejen har. Det skærer helt i hjertet at jeg kan finde på at sidde og tænke sådan, for jeg glæder mig rigtig meget til at få mit barn i armene og så længe det er sundt og raskt så er kønnet underordnet. MEN lige i dag med alle mine hormoner så er det bare pisse træls det hele.
Ikke nok med at den kælling skulle splitte min familie ad (det er selvfølgelig ikke kun hendes skyld men en stor del af det er), så skal hun fandme også have det køn som jeg har ønsket mig. Nøj hvor kunne jeg altså godt kværke hende i dag 
Beklager mit sure opstød men skulle lige ud med det så jeg ikke raser ud på manden som er helt uskyldig i alt det her.
Jeg er bare en mega hormon bombe i dag 
Anmeld