office 365 - publisher

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

361 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. februar 2014

Fru Hansen

Jeg har brug for Publisher til noget jeg skal lave på min uddannelse. Men Publisher koster en mindre formue og umiddelbart ser det ud til at det smarteste er at købe det som en del af det nye office 365. Men jeg er bare modstander af formen det nye 365 fungerer på. Dels at man forpligter sig til at betale hvert år og dels at det er alt for online baseret til en gammel kone som mig

Er der nogen der har office 365 og er glade for det? eller kender en Publisher udgave der er til at betale?

Jeg vil ikke have pirat programmer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2014

Michael healer

Fru Hansen skriver:

Jeg har brug for Publisher til noget jeg skal lave på min uddannelse. Men Publisher koster en mindre formue og umiddelbart ser det ud til at det smarteste er at købe det som en del af det nye office 365. Men jeg er bare modstander af formen det nye 365 fungerer på. Dels at man forpligter sig til at betale hvert år og dels at det er alt for online baseret til en gammel kone som mig

Er der nogen der har office 365 og er glade for det? eller kender en Publisher udgave der er til at betale?

Måske en af disse er ok

http://www.pricerunner.dk/cl/47/Software?other_hit s=%3B%3B745%3B&q=microsoft+publisher&ref=r edirect&search=microsoft+publisher&sort=3& amp;viewType=standard

Anmeld

15. februar 2014

Fru Hansen

15. februar 2014

serinasmor

Fru Hansen skriver:

Hvad er det du skal bruge publisher til ?

Anmeld

15. februar 2014

Fru Hansen

serinasmor skriver:

Hvad er det du skal bruge publisher til ?

Vi skal lave forskellige former for foldere og præsentationer der skal se godt ud. Både i papirform  og på skærmen til en fremlæggelse

Anmeld

15. februar 2014

serinasmor

Fru Hansen skriver:

Vi skal lave forskellige former for foldere og præsentationer der skal se godt ud. Både i papirform  og på skærmen til en fremlæggelse

Hvis du kun skal bruge det til én opgave kan du prøve det gratis -og lovligt - på Microsofts egen hjemmeside ... Der er en 1 month free trial

Hvem ved om du får behov igen ... Og hvis du bliver glad for programmet efter kan du jo købe det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.