Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
M&J87 skriver: Stort tillykke !!1
Stort tillykke !!1
Tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
A&F skriver: Jaa, manden overraskede mig med en privat scanning i dag . Og sørme ikke om vi venter os en lillebror denne gang, vi er så glade. Det er fantastisk, at vi har en pige, og nu en søn på vej. En af hver, det er dejligt. Jeg glæder mig til at blive mor til en dreng
Jaa, manden overraskede mig med en privat scanning i dag . Og sørme ikke om vi venter os en lillebror denne gang, vi er så glade. Det er fantastisk, at vi har en pige, og nu en søn på vej. En af hver, det er dejligt. Jeg glæder mig til at blive mor til en dreng
Stort Tillykke for det er en dreng Det gjordt i godt med en af hver
Er så glad på jeres vegne og håber du får en dejlig og nem fødsel
Det er så spændende at begynde kigge efter drenge tøj og pige tøj som du allerede kender hehe suuperdejligt
Mariam90 skriver: Stort Tillykke for det er en dreng Det gjordt i godt med en af hver Er så glad på jeres vegne og håber du får en dejlig og nem fødsel Det er så spændende at begynde kigge efter drenge tøj og pige tøj som du allerede kender hehe suuperdejligt
Ja det er den første søn i min mands familie. Hans storebror har 4 piger. Ja det er vi også taknemmelige for, at vi har en dejlig datter og en søn på vej. Glæder mig . Taaak ven og ilm
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128