Min datter bliver 3 i juli og skal derfor overgå til bh 1 juli.
jeg har søgt om at få hende ind før, men dp mor tror ikke det kan lade sig gøre da de mangler børn i dp, og derfor ikke vil flytte børn ud før. Da de så vil får tomme pladser. 
Jeg havde søgt om sommerferie i uge 29-30-31. De 2 første uger er lukke uger. Derfor ellers ville jeg gerne have sent.
Har så fået afvide i dag at jeg ikke kan få uge 31 men gerne uge 28. Hvilke så vil sige at hun kommer til at skulle starte i uge 27 og få 4 dage i den nye bh og så holde ferie i 3 uger.
Hun kende bh fra storebror gik der, men det er snart 1 år siden hun har været der sidst, da han begyndte i SFO i april sidste år. Så ved ikke hvor meget hun husker.
Men hvordan klare man lige indkøring bedst muligt. Når der kommer en ferie 4 dage efter opstart. Og hvad når hun skal tilbage efter de 3 uger. Skal vi så igennem indkøring igen...
Uhh lige så syntes jeg det er pisse svært at hun er født i juli og ikke 7 dage senere så hun var august barn og vi kunne starte efter sommerferien.... Nogen som har været igennem det. Samme dilemma og hvordan gjorde i, hvad kunne i have gjort anderledes?
Kom med alle jeres gode bud... Så min pige kan få en god start.
Anmeld