Grrr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

301 visninger
2 svar
0 synes godt om
10. februar 2014

Anonym trådstarter

jeg er lidt irriteret..
er så oppustet at det giver mig smerter i lænden! selvom jeg retter ryggen får mega mave spændinger og øm lænd... det hjælper kun at lægge ned grrrrr..

6 dage til mens hvad fanden forgår der
burde da ikke føle mig som en hval det hele har stået på i 14 dage. hyppig vandladning og bumser på min ryg i hovedet bryster!
tørt mælk i patterne ...

håber så sandelig at denne 9 md er vores lykke måned!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2014

Manna

Anonym skriver:

jeg er lidt irriteret..
er så oppustet at det giver mig smerter i lænden! selvom jeg retter ryggen får mega mave spændinger og øm lænd... det hjælper kun at lægge ned grrrrr..

6 dage til mens hvad fanden forgår der
burde da ikke føle mig som en hval det hele har stået på i 14 dage. hyppig vandladning og bumser på min ryg i hovedet bryster!
tørt mælk i patterne ...

håber så sandelig at denne 9 md er vores lykke måned!

Det kunne næsten være mit indlæg. har det på samme måde - de sidste to måneder. I sidste måned kom mens, hvor jeg bare var så sikker på, at jeg måtte være gravid. 2 dage for sent. I denne måned totalt samme symptomer - oppustet som en hval på befrugtingstidspunktet og frem. I går begyndte jeg at småbløde hele 5 dage før forventet mens. FOR fanden hvor er det belastende at gå rundt og ligne og føle sig som gravid, når man bare ikke er det :-(

Anmeld

10. februar 2014

Anonym trådstarter

Manna skriver:

Det kunne næsten være mit indlæg. har det på samme måde - de sidste to måneder. I sidste måned kom mens, hvor jeg bare var så sikker på, at jeg måtte være gravid. 2 dage for sent. I denne måned totalt samme symptomer - oppustet som en hval på befrugtingstidspunktet og frem. I går begyndte jeg at småbløde hele 5 dage før forventet mens. FOR fanden hvor er det belastende at gå rundt og ligne og føle sig som gravid, når man bare ikke er det :-(

det er skide træls!
ville være nemmere hvis kroppen bare kunne sig, du gravid nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.