Trendsales hjæælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

603 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. august 2009

Lulle25

Jeg er ved at købe et dyrt armbånd over ts for at spare lidt, det er næsten nyt og de har kvitteringen, men hvis jeg overføre 5000 eller 6000 på deres ts konto og de ikke sender varen, hjælper ts så med at skaffe pengene tilbage til mig?
Kh Louise der er lidt i tvivl om jeg tør handle med så dyre varer på ts

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2009

trunte89

Det skulle de meget gerne. Det er bl.a. det de er der for. 
Så handel via ts og IKKE bankoverførsel.

Anmeld

3. august 2009

Diana...

Det  ved jeg ikke om de gør, men uanset om de gør eller ikke ville jeg aldrig gøre det andet en face to face når det er så mange penge det handler om.

Knus Diana

Anmeld

3. august 2009

LineD

Lulle25 skriver:

Jeg er ved at købe et dyrt armbånd over ts for at spare lidt, det er næsten nyt og de har kvitteringen, men hvis jeg overføre 5000 eller 6000 på deres ts konto og de ikke sender varen, hjælper ts så med at skaffe pengene tilbage til mig?
Kh Louise der er lidt i tvivl om jeg tør handle med så dyre varer på ts

Jeg ville bede om at få det sendt pr. efterkrav med sådan et værdipapir vedhæftet... Det er lidt dyrere i porto og ekspedition, (for den der nu betaler det) men det er LANGT det sikreste, jeg ville aldrig, ligemeget hvilken side jeg handlede på, handle via bankoverførsel, og langt fra med så mange penge.

Anmeld

3. august 2009

Lulle25

Diana... skriver:

Det  ved jeg ikke om de gør, men uanset om de gør eller ikke ville jeg aldrig gøre det andet en face to face når det er så mange penge det handler om.

Knus Diana

Også min umiddelbare tanke, men de bor på sjælland og jeg bor i Jylland, så det er ikke lige det letteste.

Anmeld

3. august 2009

Stineve

Handel over ts, så du har dit bevis for at det er købt ! .. men i er nødt til at lave handlen over flere gange da man ikke kan lave en ts for mere end 1000 kr eller lignende.. og man ikke må have mere end 3000 stående på sin ts konto af gangen...

men når det så er sagt, ville jeg altså hellere betale lidt ekstra penge, for at hente det .. ville aldrig få sendt så dyr end varer... men hvis du insistere, så få den sendt som forsikret pakke.. så får du track and trace nr.. og kan følge pakken på post danmarks hjemmeside... skulle varen ikke dukke op, fordi hun snyder dig... kan ts prøve at kontakte sælger og sige at hun skal betale pengene tilbage, samt at ts eller du selv kontakter politiet, som ville sørge for at du fik dine penge.. politiet hjælper gerne med sådan sager så længe beløbet er mere end 500kr.. mener jeg..

Anmeld

3. august 2009

Stineve

Lulle25 skriver:

Også min umiddelbare tanke, men de bor på sjælland og jeg bor i Jylland, så det er ikke lige det letteste.

Har du ikke noget familie eller venner der kan hente det for dig , hvis de bor på sjælland ? og derefter sende det til det ?

Anmeld

3. august 2009

Bubbi

Du er ikke sikker på at få dine penge tilbage. Trendsales kan kun hjælpe med at kontakte sægeren og vidergive oplysninger til politiet hvis personen er en snyder

Anmeld

3. august 2009

qp

TS formidler blot kontakten imellem jer to hvis der skulle opstå uenigheder omkring købet. De kan opfordre til, at du kontakter politiet med de beviser du måtte have omkring købet - men de kontakter ikke selv politi.
Man har jo hørt om, at folk har sendt en pakke pr efterkrav hvor køber har betalt i tusindvis af kroner for denne ting og det så har vist sig, at være sten inde i pakken!!! I sådan et tilfælde er det jo igen ord imod ord... du kan jo ikke bevise, at der har været sten i pakken men sælgeren kan derimod bevise, at han/hun har sendt en pakke til dig hvor vægten har svaret til hvad varen måtte veje.
Jeg vil klart fraråde dig, at købe en så dyr ting via nettet da det ville være så ærgeligt for dig, at miste alle de penge.... og der ER jo en risiko!
Jeg handler rigtig meget over nettet... mine køb koster dog aldrig mere end max 7-800 kr som jeg ville kunne undvære hvis købet gik i vasken.
Tænk dig godt om....

Vh M

Anmeld

3. august 2009

Maise

uhhh ved så mange penge ville jeg mødes face to face.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.