Ked af det, er jeg urimelig???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

357 visninger
1 svar
0 synes godt om
10. februar 2014

Anonym trådstarter

Åh jeg fik en besked i går, som burde have gjort mig glad, men blev bare vildt ked af det og jeg er stadigvæk vildt trist i dag og føler mig egoistisk og urimelig, og det hjælper ikke just på humøret 

Min mands søster ringede i går og fortalte hun var blevet upser gravid på P-piller. 

Vi er på 4. cyklus og stadig ingen hel. Jeg har egentligt hele tiden regnet med det ville tage noget tid, så havde det fint med det indtil hun ringede i går.

Synes simpelthen det er svært at være glad på deres vejne, når det ikke engang var noget de ønskede og vi bare så gerne vil det 

Jeg har selvfølgelig tænkt på alt det gode, at hvis vi snart bliver gravide, så får vores barn en kusine eller fætter på dets alder og sådan, men det er bare som om det overhovedet ikke hjælper på min følelse af at det er urimeligt, det ikke lige blev mig først 

Er jeg bare en total røv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2014

Tulipan

Anonym skriver:

Åh jeg fik en besked i går, som burde have gjort mig glad, men blev bare vildt ked af det og jeg er stadigvæk vildt trist i dag og føler mig egoistisk og urimelig, og det hjælper ikke just på humøret 

Min mands søster ringede i går og fortalte hun var blevet upser gravid på P-piller. 

Vi er på 4. cyklus og stadig ingen hel. Jeg har egentligt hele tiden regnet med det ville tage noget tid, så havde det fint med det indtil hun ringede i går.

Synes simpelthen det er svært at være glad på deres vejne, når det ikke engang var noget de ønskede og vi bare så gerne vil det 

Jeg har selvfølgelig tænkt på alt det gode, at hvis vi snart bliver gravide, så får vores barn en kusine eller fætter på dets alder og sådan, men det er bare som om det overhovedet ikke hjælper på min følelse af at det er urimeligt, det ikke lige blev mig først 

Er jeg bare en total røv?

Det er helt naturligt at du bliver ked af det

Jeg blev også meget frustreret hvis nogle jeg kendte blev gravid mens vi prøvede, specielt hvis det var nogle der ikke engang prøvede på det

Giv det tid og så skal du nok blive glad for det senere, når I forhåbentlig kan nyde at være gravide sammen

Du skal nok blive gravid, når din krop er klar til det. Det tager bare forskellig tid, og har ofte meget med held at gøre
For os tog den 9 mdr og jeg er meget glad for nu at få en forårsbaby.
Din graviditet bliver perfekt uanset hvornår den kommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.