det tænkte jeg slet ikke på

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

333 visninger
1 svar
0 synes godt om
10. februar 2014

Anonym trådstarter

jeg havde slet ikke tænkt over denne måned, opdager nu der kun er 6 dage til mens
mit hoved har været alle andre steder end lige på pb ..

det eneste jeg sådan umiddelbart har lagt mærke til er lidt gammelt mælk der kommer i begge bryster som jeg fjerner med vatpind

når jo også at jeg har ondt i livmoderen når manden og jeg sexer eller når jeg tisser ..

og bare rolig girls er tjekket for alle former a betændelse i underlivet render nemlig til gyn hele tiden og læge pga noget tarm halløj som de ikke finde, så de bliver ved at undersøge i underliv og de tager 1000 prøvet ..

goddag til jer alle.
ps hvis ingen gevinst er det jo "kun 9 mdr" vi har prøvet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2014

Tulipan

Anonym skriver:

jeg havde slet ikke tænkt over denne måned, opdager nu der kun er 6 dage til mens
mit hoved har været alle andre steder end lige på pb ..

det eneste jeg sådan umiddelbart har lagt mærke til er lidt gammelt mælk der kommer i begge bryster som jeg fjerner med vatpind

når jo også at jeg har ondt i livmoderen når manden og jeg sexer eller når jeg tisser ..

og bare rolig girls er tjekket for alle former a betændelse i underlivet render nemlig til gyn hele tiden og læge pga noget tarm halløj som de ikke finde, så de bliver ved at undersøge i underliv og de tager 1000 prøvet ..

goddag til jer alle.
ps hvis ingen gevinst er det jo "kun 9 mdr" vi har prøvet

Det tog os 9 mdr, så lad os håbe det samme gælder for dig
Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.