Hvornår begyndte I med...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

346 visninger
7 svar
1 synes godt om
10. februar 2014

Nadia&Daniel

....tandtråd på Jeres børn??

Vores tandlæge har sagt at vi skulle bare gå igang nu (og gerne have startet før) på Laura..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2014

VIPpigen

Jeg har brugt det et par gange på Lilje, gennem de sidste 6 måneder. Ikke noget fast, men bare en gang i mellem.

Jeg bruger selv hver dag. Men har hørt før at de råder til start ret tidligt. Vi har dog ikke fået det at vide endnu. Men måske det kommer her når vi skal til tandlæge lige om snart

Anmeld

10. februar 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har aldrig gjort det og har aldrig fået afvide fra vores børnetandlæge, at vi skulle gøre det. Har i øvrigt heller aldrig hørt fra andre om, at vi skulle gøre det. Det er næsten 6 1/2 år og 5 år

Anmeld

10. februar 2014

Nadia&Daniel

MoarHvidovre skriver:

Vi har aldrig gjort det og har aldrig fået afvide fra vores børnetandlæge, at vi skulle gøre det. Har i øvrigt heller aldrig hørt fra andre om, at vi skulle gøre det. Det er næsten 6 1/2 år og 5 år

Vi har heller ikke hørt det fra vores skoletandlæge, men kun vores egen tandlæge..

Anmeld

10. februar 2014

Noahmor

Nadia&Daniel skriver:

Vores tandlæge har sagt at vi skulle bare gå igang nu (og gerne have startet før) på Laura..

Noah har lige været til tandlæge for første gang idag (han er tre) og vi fik af vide at fordi han har fint mellemrum mellem tænderne, så er det ikke nødvendigt at bruge tandtråd, da vi sagtens kan komme til med tandbørsten. 

Anmeld

10. februar 2014

2babygirls

Nadia&Daniel skriver:

Madeleines tænder sidder ikke tæt, så vi skulle bare vende tandbørsten så den børster ind i munden' og det skulle gøre det.

Anmeld

10. februar 2014

2babygirls

Nadia&Daniel skriver:

Madeleines tænder sidder ikke tæt, så vi skulle bare vende tandbørsten så den børster ind i munden' og det skulle gøre det.

Anmeld

10. februar 2014

L&V

Det er vi slet ikke kommet til endnu men altså min datters tænker kan der komme et helt reb igennem med de mellemrum hun køre med så det er nok heller ikke noget der bliver aktuelt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.