10 uger gammel og syg :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

551 visninger
7 svar
2 synes godt om
10. februar 2014

anynom

Min bette pige har feber, hoster meget og er snottet. Hun fik feber i løbet af natten og har kun spist 2 gange siden midnat (normalt plejer hun at have spist omkring 4 gange nu).

Jeg vil jo gerne have lidt væske i hende, hvor ofte skal jeg vække hende og tilbyde hende brystet? Er hver anden time for ofte?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2014

Klumpe-dumpe

JulieWH skriver:

Min bette pige har feber, hoster meget og er snottet. Hun fik feber i løbet af natten og har kun spist 2 gange siden midnat (normalt plejer hun at have spist omkring 4 gange nu).

Jeg vil jo gerne have lidt væske i hende, hvor ofte skal jeg vække hende og tilbyde hende brystet? Er hver anden time for ofte?

Det kunne lyde som RS-virus hun har
Jeg ville få lægen til at tjekke og ja ellers tilbyde hver 2-3 time afhængig af bleerne.
God bedring med det bette pus.

Anmeld

10. februar 2014

anynom

Ariel skriver:

Det kunne lyde som RS-virus hun har
Jeg ville få lægen til at tjekke og ja ellers tilbyde hver 2-3 time afhængig af bleerne.
God bedring med det bette pus.

Jeg har fået en tid til hende klokken 11.30. Håber sådan, at hun bare er forkølet, men nu ser vi hvad lægen siger.

Morgenbleen var ikke særlig tung, desværre, men hun spiser jo heller ikke så meget :/ Prøver at vække og se om hun ikke vil have lidt.

Og tak!

Anmeld

10. februar 2014

Lykke:)

JulieWH skriver:

Det lyder rigtig meget som RS virus. :-(

Min søn havde det omkring juleaften, og vi måtte indlægges med ham.

Håber din datter får det bedre!

Anmeld

10. februar 2014

anynom

Lykke:) skriver:

Det lyder rigtig meget som RS virus. :-(

Min søn havde det omkring juleaften, og vi måtte indlægges med ham.

Håber din datter får det bedre!

Har lige taget hendes temperatur igen og nu er feberen væk, så ved næsten ikke hvad jeg skal tro..

Anmeld

10. februar 2014

tweety2060

JulieWH skriver:

Har lige taget hendes temperatur igen og nu er feberen væk, så ved næsten ikke hvad jeg skal tro..

Typisk billede på rs virus...
Som de andre siger tilbyd hende hyppigt ca hver 2 time, små mængder, hold øje med urin. Hvor vågen er hun- god kontakt eller meget sovende??
God bedring

Anmeld

10. februar 2014

anynom

tweety2060 skriver:

Typisk billede på rs virus...
Som de andre siger tilbyd hende hyppigt ca hver 2 time, små mængder, hold øje med urin. Hvor vågen er hun- god kontakt eller meget sovende??
God bedring

Lægen var ikke bekymret og snakkede bestemt ikke om rs virus, så vi skal bare se an den næste uges tid. 

Anmeld

10. februar 2014

Lykke:)

JulieWH skriver:

Okay, Julius havde heller ikke feber. Men ja, som de andre siger, så prøv og få så meget i hende som muligt
God bedring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.