Hvad måler en standard puslepude?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

959 visninger
1 svar
2 synes godt om
10. februar 2014

Sisse Vinther

Godmorgen skønne mennesker.

Min kæreste og jeg står og mangler et puslebord, for jeg vil ikke have et væghængt, som vi ellers i forvejen har, så jeg har forslået at vi kan lave en kommode (min kæreste er tømrer) og sætte sikkerhedsskinner på, hvilket jeg ville have det meget bedre med, og har heldigvis fået ham med på ideen.

Men nu står jeg så og skal finde ud af hvor bred og dyb jeg vil have min kommode, men vi har ingen puslepude, så jeg ved jo ikke hvad den minimum skal være.

Så ja, spørgsmålet er, hvor lang er jeres puslepude, og hvor bred? (altså ganske almindelige firkantede puslepuder   )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2014

justagirl

Sisse Vinther skriver:

Godmorgen skønne mennesker.

Min kæreste og jeg står og mangler et puslebord, for jeg vil ikke have et væghængt, som vi ellers i forvejen har, så jeg har forslået at vi kan lave en kommode (min kæreste er tømrer) og sætte sikkerhedsskinner på, hvilket jeg ville have det meget bedre med, og har heldigvis fået ham med på ideen.

Men nu står jeg så og skal finde ud af hvor bred og dyb jeg vil have min kommode, men vi har ingen puslepude, så jeg ved jo ikke hvad den minimum skal være.

Så ja, spørgsmålet er, hvor lang er jeres puslepude, og hvor bred? (altså ganske almindelige firkantede puslepuder   )

når jeg kigger på google.. er de fleste mellem .. 52x64 ..

kunne også bare gå ind og måle vores egen men gider ikke rejsemig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.