skal vi også give gave?....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.496 visninger
15 svar
6 synes godt om
9. februar 2014

Anonym trådstarter

nu hvor der er under 8 uger tilbage til termin er vi begyndt at tale om barnedåben... vi er efterhånden blevet enige om hvor mange der skal med, hvilken kirke, hvor festen skal holdes osv... vi har derfor prøvet at regne lidt på hvor meget det vil koste og kom så til at tale om, giver man sit eget barn dåbsgave? Hvis ja, hvad plejer man så at give?...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2014

MorDk

Vi gav en lille gave. Men festen i sig selv er en gave synes jeg. Men man skal gøre lige som man synes er bedst ♥

Anmeld

9. februar 2014

Kløver

Det er op til den enkelte

Vores har fået en personlig sparegris i ler med Info på og skal lillebror også have til den tid

Anmeld

9. februar 2014

Malthe2010

Vi har ikke givet vores drenge noget 

Anmeld

9. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Vi gjorde ikke. 

Anmeld

9. februar 2014

AnthonsMor

Anonym skriver:

nu hvor der er under 8 uger tilbage til termin er vi begyndt at tale om barnedåben... vi er efterhånden blevet enige om hvor mange der skal med, hvilken kirke, hvor festen skal holdes osv... vi har derfor prøvet at regne lidt på hvor meget det vil koste og kom så til at tale om, giver man sit eget barn dåbsgave? Hvis ja, hvad plejer man så at give?...

Vi gav ingenting til vores søn.. 
Vi blev enige om, at festen var gave nok

Anmeld

9. februar 2014

tweety2060

VOres fik festen og lidt symbolsk ved siden af...

Anmeld

10. februar 2014

sismofutten

Vi havde fået lavet en lille bog til vores pige, hvor historien handler om hende - en lille, billig symbolsk gave - og hun er nu lidt over tre år og elsker at få læst den bog højt

Anmeld

10. februar 2014

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Vi gav det sæt tøj de havde på efter den første lur i kjolen

Anmeld

10. februar 2014

Bshizzle

Nu er det kun min den ene der er døbt pt.. 

Men jeg syntes personligt at man godt kan gi en lave til end eget barn på dagen. 

Begge mine drenge har/får en halskæde. 

Jeg fik selv et armbånd af mine forældre som jeg den dag idag stadig har! og vil lade gå i arv den dag jeg forlader denne jord 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.