PB2 men ikke så meget sex..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2014

LinLin

Sitrani skriver:

Herhjemme prøver vi at lave en lillebrøster

Men vi sexer ikke så meget.. Og sådan er vi bare.. Det er ikke noget problem.... Kun når man vil lave en baby!! Er der andre herinde med et knapt så aktivt sexliv, men som alligevel har fået lavet en baby???

Jeg er de sidste to gange blevet gravid i den måned vi har haft mindst sex senest var da min mand havde ondt i ryggen og det gav altså nogle begrænsninger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2014

Mother-love

Isabella blev lavet ved en gang sex i den cyklus

Anmeld

9. februar 2014

Papillon

Vores er også undfanget i den cyklus, vi havde allermindst sex (3 gange på en måned)  

Anmeld

9. februar 2014

Annette A

Absolut. Det handler allermest om timingen. Med første barn skete det ved en planlagt gang fordi manden havde et hårdt arbejde på det tidspunkt og jeg vidste præcis hvornår det skulle være og det virkede.

Vores andet barn prøvede vi to gange inden for 2 dage og ellers ikke og med tredie barn skete det også på en enkelt gang på det rigtige tidspunkt.

Men jeg har også kendt min ægløsningsperiode ud fra min meget regelmæssige cyklus og det har vist gjort det nemt.

Så timingen er helt sikkert vigtigst.

Anmeld

9. februar 2014

Sitrani

Annette A skriver:

Absolut. Det handler allermest om timingen. Med første barn skete det ved en planlagt gang fordi manden havde et hårdt arbejde på det tidspunkt og jeg vidste præcis hvornår det skulle være og det virkede.

Vores andet barn prøvede vi to gange inden for 2 dage og ellers ikke og med tredie barn skete det også på en enkelt gang på det rigtige tidspunkt.

Men jeg har også kendt min ægløsningsperiode ud fra min meget regelmæssige cyklus og det har vist gjort det nemt.

Så timingen er helt sikkert vigtigst.

Godt at høre.. Det er benmug den stil vi kører herhjemme

Anmeld

9. februar 2014

MMOGM

Sitrani skriver:

Herhjemme prøver vi at lave en lillebrøster

Men vi sexer ikke så meget.. Og sådan er vi bare.. Det er ikke noget problem.... Kun når man vil lave en baby!! Er der andre herinde med et knapt så aktivt sexliv, men som alligevel har fået lavet en baby???

Ved os gik det stærkt på trods af lidt sex, vi brugte æl tests og blev gravide i 2 cyklus 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.