vil lige flache mit næsten færdige pige værelse?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.952 visninger
13 svar
14 synes godt om
9. februar 2014

justagirl

Må jeg se jeres :i ..

seeeeee hvad jeg har fået tiden til at gå med!
hvor langt er i nået! tøjet er jeg ved at tortere.. det ligger i den lyserøde store taske! .. under puslebordet skal jeg have købt nogle søde flættede kurve til tingene! og skal have fundet ud af hvor mit wallstickers skal side.. og ellers skal jeg have fundet et tæppe og nogle af de der skumgummi ting man kan sætte sammen.. til gulvet og ja.. vi mangler en lampe -.- det bare svært at finde en man kan lide!

er helt vild med legetøjskassen! købt i jysk til 100 kr! den er altså kær! findes også til drenge! 

vi har indbygget skabe.. men der vil jeg slibe lågerne og så male dem hvid/lyserød.. meget lyserød! .. men sikke et projekt! når man også har malet loft!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Ej hvor er det fint!

Mit babyværelse er mest af alt bare et rum med møbler sådan lidt hulter til bulter  Meeen jeg har også et par måneder tilbage inden termin, så jeg når det nok (y)

Men super sødt pigeværelse! Er helt vild med sengehimlen/myggenettet over tremmesengen! 

Anmeld

9. februar 2014

Troldemommi

justagirl skriver:

hvor langt er i nået! tøjet er jeg ved at tortere.. det ligger i den lyserøde store taske! .. under puslebordet skal jeg have købt nogle søde flættede kurve til tingene! og skal have fundet ud af hvor mit wallstickers skal side.. og ellers skal jeg have fundet et tæppe og nogle af de der skumgummi ting man kan sætte sammen.. til gulvet og ja.. vi mangler en lampe -.- det bare svært at finde en man kan lide!

er helt vild med legetøjskassen! købt i jysk til 100 kr! den er altså kær! findes også til drenge! 

vi har indbygget skabe.. men der vil jeg slibe lågerne og så male dem hvid/lyserød.. meget lyserød! .. men sikke et projekt! når man også har malet loft!

hvor er det fint, men mangler der ikke nogle gardiner  

monica

Anmeld

9. februar 2014

BabyMus

justagirl skriver:

Hvor er det bare fint. (:

Nu ved jeg ikke hvilken slags lampe det er du kigger efter, men jeg synes selv at Heico laver nogle rigtig søde nogle! Jeg er vild med de så paddehatte, kaninerne og dådyret.

Ellers er der også de der blomster nogle fra IKEA.

Dem ville jeg nok selv vælge hvis det var mig der stod og skulle lave børneværelse nu. Ved dog ikke hvor meget lys de giver, tror mest det er sådan en hygge lampe. (:

Anmeld

9. februar 2014

justagirl

TanyaGR skriver:

Ej hvor er det fint!

Mit babyværelse er mest af alt bare et rum med møbler sådan lidt hulter til bulter  Meeen jeg har også et par måneder tilbage inden termin, så jeg når det nok (y)

Men super sødt pigeværelse! Er helt vild med sengehimlen/myggenettet over tremmesengen! 

tak!

og ja self skal du nok nå det:i ..

det er købt i ikea!

Anmeld

9. februar 2014

justagirl

Monica P skriver:

hvor er det fint, men mangler der ikke nogle gardiner  

monica

der er pachenner (staves) i sølv tingting som gør værelset helt mørkt når det lukkes.. er ikke vild med gardiner

ps.. ( næsten færdige pige værelse )

Anmeld

9. februar 2014

Sitrani

Hvor er det fint 

Min pige har også sådan en himmel over sengen.. Den er så sød... Mht. lampe, så synes jeg loftlampen fra Ikea er god, og giver et dejligt lys at lege i.. Den er hvid, rund og sidder helt oppe i loftet, og der er skyer på.. Derudover har vores datter også den lyserøde blomsterlampe fra Ikea, men den giver bare et hyggeligt lys, til når hun skal puttes om aftenen...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. februar 2014

sandramor

Sitrani skriver:

Hvor er det fint 

Min pige har også sådan en himmel over sengen.. Den er så sød... Mht. lampe, så synes jeg loftlampen fra Ikea er god, og giver et dejligt lys at lege i.. Den er hvid, rund og sidder helt oppe i loftet, og der er skyer på.. Derudover har vores datter også den lyserøde blomsterlampe fra Ikea, men den giver bare et hyggeligt lys, til når hun skal puttes om aftenen...

Blir nødt til ar spørge hvor du har købt den der blomster lampe henne? Den er super sød 

Anmeld

10. februar 2014

justagirl

sandramor skriver:

Blir nødt til ar spørge hvor du har købt den der blomster lampe henne? Den er super sød 

mener den er købt i ikea mindes at have set den der :d .. så vi må jo bare vente og se hvad hun svare :d

Anmeld

10. februar 2014

Sitrani

sandramor skriver:

Den er fra Ikea

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.