Vi havde vores søn på 4 år til frisøren i dag ..
Vi starter med at fortælle at han ikke er særlig glad for at blive klippet (det fortalte vi også i sidste uge da vi bestilte tiden) og at han i øvrigt er MEGET bange for trimmeren.
Nå men, frisøren starter med at sprøjte vand (uden lige at fortælle at nu går han igang) i håret og rammer øjnene

allerede der bliver vores søn ked af det og frisøren står og griner lidt. Han klipper håret alt imens vores søn sidder og holder min kæreste i hånden, med lukkede øjne og kæmper for at holde tårnene inde

så tager frisøren en trimmer op ad det der frisør bælte og trimmer siden UDEN lige at advare først, hverken vores søn, mig eller min kæreste havde en chance for at se han tog den frem.
Vores søn bliver helt vildt forskrækket og ked af det men frisøren lover at han kun lige skal tage rundt om ørene og det går hurtigt.
.. Da han er færdig tager han forklædet af vores søn og hjælper ham ned fra stolen, vi ånder alle lette op, endelig overstået

Men om ikke så ham frisøren tager vores søns hoved og bukker det for at trimme nakken, IGEN uden at sige noget

min kæreste nærmest råber at nu må han sgu stoppe!!
Vi skynder os at betale og går ud derfra.
På vej hjem opdager vi så at frisøren har skåret/klippet i BEGGE ørene på vores søn

Jeg er STIKTOSSET og hvis vi bare havde set det dernede så havde jeg nægtet at betale. Føler mig som en møg dårlig mor. ØV en lorte oplevelse! Og så blev håret ikke engang flot
Anmeld