Ja min kæreste, faren til mine børn, er bare den dejligste, bedste kæreste og far i hele verden!!
I går aftes fik alberte sin første omgang, omgangssyge, hvor hun kastede op i hele sengen. Kæresten ordne alberte mens jeg ordner sengen. Anden gang tager vi den omvendt, hvorefter han siger at han sover på en maddras på gulvet i hendes værelse i nat. 10 min sener ka jeg høre ham sidde og snakke, så går ind til dem. Der sidder han med alberte på skødet, med en lille spand foran hende og forklare/ viser hende med lyd og det hele, at ska hun kaste op, ka hun gøre det i spanden. 2 sek sener kaster alberte lige så fint op i spanden, hvorefter han stolt klapper af hende og siger JAYY hvor er du dygtig. Alberte kigger stolt på far og klapper med. Hun er 1 1/2 år, og har nu lært at kaste op i en spand
Han stod op med begge unger i dag, og hyggede, så jeg ku sove længe, da jeg sku på arbejde, og jeg har haft vildt ondt i min nakke og skulder på det sidste pga mit dumme piskesmæld.
Aldrig brokker han sig over at komme hjem, og jeg ik lige har fået ordnet i huset på min fridag osv. Tit gir han mig massage, fordi han ved jeg har ondt, og han behøver aldrig at få af vide at han ska gi en extra hånd med, for han kender mig så godt at han bare ka mærke på mig, når jeg har en træls dag og har ondt.
Hen er bare guld værd, og jeg ville ikke bytte ham væk for noget andet i hele verden!
Vil ik så meget med mit indlæg, bare lige glædes over hvor dejlig en kæreste jeg har! Vh stine
Anmeld