Gud hvor jeg hader

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.293 visninger
24 svar
19 synes godt om
8. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

når kæresten er syg!! Konstaaaaaant klynk og ynk. "Åååååårh mit hoved.... Åååååh..... Jeg går i seng.... Jeg bliver nødt til at gå i seng.... Ååååårh for fanden.. jeg bliver SIMPELTHEN nødt til at gå i seng!..." 

Misforstå mig ikke, jeg har ondt af manden og laver gerne te til ham, kommer med piller osv men hoooooold nu op. Hvorfor er mænd så mega verbale omkring deres smerte? Jeg tænker bare "så gå dog ind i seng menneske, i stedet for bare at sidde og tale om det" Hehe

er jeres også ved at dø når influenzaen rammer? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2014

Muhmi

Nope, her er det totalt mig der klynker og søger opmærksomhed når jeg er syg... 

Anders har det sådan at en forkølelse skal have masser af frisk luft og mad og alt andet skal arbejdes væk

Men jeg er en total dramaqueen når jeg er syg 

Anmeld

8. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Muhmi skriver:

Nope, her er det totalt mig der klynker og søger opmærksomhed når jeg er syg... 

Anders har det sådan at en forkølelse skal have masser af frisk luft og mad og alt andet skal arbejdes væk

Men jeg er en total dramaqueen når jeg er syg 

Hahahaha. fedt at du selv kan se det   Det tror jeg faktisk ikke manden her kan 

Anmeld

8. februar 2014

Mettefpigen

Jaa sådan var det også da jeg var sammen med eksen... en forkølelse så lå han med dyne og klynkede.... kun en gang at jeg har klynker mens jeg var syg, og der lå jeg med snot, hoste, ondt i halsen, feber, svedeture/fryseture, svimmelhed i 3 uger... har aldrig haft det så dårligt før... der gik flere måneder før jeg fik min stemme 100% tilbage...
Men Jaa ligegyldigt hvor syg jeg er nu kan jeg aldrig ligge og brokke når man står alene med bassen ;-)

Anmeld

8. februar 2014

VIPpigen

Sådan er mænd...

Og med det samme manden herhjemme begynder, finder jeg ipaden, googlet kirker, og bedemænd, for vi kan lige så godt få en bedemand ud, og kigge på en gravplads når han er så skidt...

Jeg har en gang måtte opgive ALT, og det var pga en brystbetændelse. Jeg kunne nada, ikke passe vores datter på kun 3 måneder, ikke lave mad. Jeg havde ingen energi, ikke engang til at gå på toilettet. Jeg var så skidt, så jeg sov, og ammede rigtig ofte i sovende tilstand. Et døgn efter var det ovre heldigvis, og brystet rigtig fint igen...

Men herhjemme finder jeg numre til når han nu skal dø, og siger han der ikke er længe til, så kan han lægge sig udenfor, jeg magter ikke han lugter herinde når han først er død

Herhjemme joker vi utrolig meget med det, for han kan altså godt selv høre hvor ynkelig han er

Anmeld

8. februar 2014

cwl

Jeps sådan er det også her..

Når jeg er syg, skal maden stadig laves, vaske tøjet skal vaskes og ungerne skal afleveres.

Når manden er syg, kan han stort set ingenting og er ved at brække mig, hvergang han er syg

Anmeld

8. februar 2014

LineV

når kæresten er syg!! Konstaaaaaant klynk og ynk. "Åååååårh mit hoved.... Åååååh..... Jeg går i seng.... Jeg bliver nødt til at gå i seng.... Ååååårh for fanden.. jeg bliver SIMPELTHEN nødt til at gå i seng!..." 

Misforstå mig ikke, jeg har ondt af manden og laver gerne te til ham, kommer med piller osv men hoooooold nu op. Hvorfor er mænd så mega verbale omkring deres smerte? Jeg tænker bare "så gå dog ind i seng menneske, i stedet for bare at sidde og tale om det" Hehe

Hahahahaha  Hold kæft hvor var det sjovt! Kunne simpelthen ikke stoppe med at grine 

Min mand er lige kommet hjem fra en bytur med hans kammerater der startede i middags, så jeg sidder lige nu i præcis den situation du beskriver. Mænd er simpelthen så ynkelige når de er syge. Vi bor midlertidigt hos hans forældre og når han virkelig er syg, ligger han sig ned i stuen for at ynke overfor sin mor fordi han ved at det ikke hjælper hos mig, men så har jeg værelset og fjernsynet for mig selv 

Tak for et godt grin! 

Anmeld

9. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
LineV skriver:

Hahahahaha  Hold kæft hvor var det sjovt! Kunne simpelthen ikke stoppe med at grine 

Min mand er lige kommet hjem fra en bytur med hans kammerater der startede i middags, så jeg sidder lige nu i præcis den situation du beskriver. Mænd er simpelthen så ynkelige når de er syge. Vi bor midlertidigt hos hans forældre og når han virkelig er syg, ligger han sig ned i stuen for at ynke overfor sin mor fordi han ved at det ikke hjælper hos mig, men så har jeg værelset og fjernsynet for mig selv 

Tak for et godt grin! 

Haha, så lidt  

Anmeld

9. februar 2014

Rikke2404

Mor11 skriver:

Det var som citeret af min kæreste det der!
Total mega pyller og ynkelig.. Jeg kommer nogengange til at svare ham ret flabet. Men hallo, jeg VED godt at han har det skidt, og det er da også træls, men jeg gider ikke hører om det hver ½ time

Anmeld

9. februar 2014

LMX

Nåååårh stakkels mand da 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.