Ønsker til 3 årig pige hjælp ! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

908 visninger
10 svar
4 synes godt om
8. februar 2014

Pinkrose

Hej allesammen .

Min lille prinsesse bliver tre år om lidt .

Og er såå fortabt med den ønskeliste .
Indtil videre står der:

Musikafspiller

Musik

Klædeudtøj

Vildkatten junior

Prinsesse film

Og det var så det :/

Har i nogle gode forslag vil jeg sætte stor pris på det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2014

MKBP

Profilbillede for MKBP
Denisep skriver:

Hej allesammen .

Indtil videre står der:

Musikafspiller

Musik

Klædeudtøj

Vildkatten junior

Prinsesse film

Er det ikke rigeligt ? 

//Mette

Anmeld

8. februar 2014

Pinkrose

MKBP skriver:

Er det ikke rigeligt ? 

//Mette

Har 5 søskende, to sæt bedsteforældre , hendes gudforældre og et par veninder der plejer at ville give gave :/ så ved jeg ville blive rykket for flere ønsker

Anmeld

8. februar 2014

MKBP

Profilbillede for MKBP
Denisep skriver:

Har 5 søskende, to sæt bedsteforældre , hendes gudforældre og et par veninder der plejer at ville give gave :/ så ved jeg ville blive rykket for flere ønsker

Åhh det var mange  Så kan jeg godt se det ikke er nok ! Hva' med penge til noget legerelateret til udenfor - min datter fylder også 3, faktisk om 2 uger (!!) og hun mangler ikke noget, bortset fra en større sandkasse i haven, så den ønsker hun sig penge til, så faren kan bygge en og så skal der jo også sand i, som koster 

//Mette

Anmeld

8. februar 2014

Pinkrose

MKBP skriver:

Åhh det var mange  Så kan jeg godt se det ikke er nok ! Hva' med penge til noget legerelateret til udenfor - min datter fylder også 3, faktisk om 2 uger (!!) og hun mangler ikke noget, bortset fra en større sandkasse i haven, så den ønsker hun sig penge til, så faren kan bygge en og så skal der jo også sand i, som koster 

//Mette

Hehe nemlig det bliver svært at få ønskerne til at strække over så mange mennesker,

Jo ku man selvfølgelig godt, har os tænkt på årskort til zoo til hende men ved jeg ikke om man kan ønske sig

Anmeld

8. februar 2014

MKBP

Profilbillede for MKBP
Denisep skriver:

Hehe nemlig det bliver svært at få ønskerne til at strække over så mange mennesker,

Jo ku man selvfølgelig godt, har os tænkt på årskort til zoo til hende men ved jeg ikke om man kan ønske sig

Klart kan man det  ! Ellers kan I jo ønske jer penge, således at de kun giver en lille ting og resten i penge, som så kan bruges når hun reelt mangler noget ! Hun ved jo ikke hvad tingene koster og tit er det de billige ting der hitter mest - min datter snakker stadig om den gave min niece på 10 gav hende til jul...- sæbebobler til en 5'er 

//Mette

Anmeld

8. februar 2014

Troldemommi

Denisep skriver:

Hej allesammen .

Indtil videre står der:

Musikafspiller

Musik

Klædeudtøj

Vildkatten junior

Prinsesse film

Et smykkeskrin med musik i 

monica

Anmeld

8. februar 2014

BabyMus

Hvad med en fin hjemmesyet dukke fra MyLittleBettie som har samme hår- og øjenfarve som din datter? De er så fine synes jeg. De kan bestilles på hendes facebook side.

Anmeld

8. februar 2014

Clisolka

Denisep skriver:

Hej allesammen .

Indtil videre står der:

Musikafspiller

Musik

Klædeudtøj

Vildkatten junior

Prinsesse film

Bella blev 3 i oktober og hun er så småt begyndt at interessere sig for perler. Hun leger også meget med te-selskab Måske det var nogle idéer?

Anmeld

8. februar 2014

ano14316

Denisep skriver:

Det er da et super gaveønske... Tur til den blå planet og eksperimentariet...
Taske til børnehave

Jeg tænker sådan hvad sker der imellem 3 og 4 år, det behøver jo ikke være noget hun skal bruge lige nu..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.