føler jeg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

Det er desværre også bare det er en stopper for min kæreste så han ikke kan få købt ny bil eller noget som helst

det er rigtig øv med dårlig økonomi...

kan desværre ikke rådgive dig med andet, da jeg altid har haft held til at snakke med kreditorer og finde en løsning hvor begge parter kunne føle de fik noget med...

de fik deres penge og jeg kunne leve...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2014

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

det er rigtig øv med dårlig økonomi...

kan desværre ikke rådgive dig med andet, da jeg altid har haft held til at snakke med kreditorer og finde en løsning hvor begge parter kunne føle de fik noget med...

de fik deres penge og jeg kunne leve...

Det er rigtig øv. Og især når man ikke selv har sat sig i den

Anmeld

8. februar 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

Det er rigtig øv. Og især når man ikke selv har sat sig i den

Lige præcis...

havde en veninde hvis kæreste fik lokket hende til at lave lån til superdyr lejlighed da han stod i RKI... 2 mdr senere smed han hende ud og det var hans navn på lejekontrakten så der var intet at gøre...

Hun stod med kæmpegæld og intet sted at bo...

Anmeld

8. februar 2014

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

Lige præcis...

havde en veninde hvis kæreste fik lokket hende til at lave lån til superdyr lejlighed da han stod i RKI... 2 mdr senere smed han hende ud og det var hans navn på lejekontrakten så der var intet at gøre...

Hun stod med kæmpegæld og intet sted at bo...

Den var jo også lidt dum. Min eks kæreste havde taget mit sygesikringsbevis og har bestilt en masse telefoner i mange forskellige selskaber i mit navn på nettet og nok sendt dem videre igen for jeg har aldrig set noget af dem. Og det er dem jeg hæfter for plus et eller andet lån også han har fået gjort i mit navn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.