*ggrrrr!!!!!!!!!!!!!!!*

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

468 visninger
4 svar
3 synes godt om
8. februar 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Ja har bare en af de dage hvor jeg mærker vredesmonstreret brøler inden i....

ALT lige nu gør mig irriteret og jeg føler trang til at råbe og skrige....

Puha har ikke haft det sådan her siden jeg var gravid...

(og nej jeg er ikke gravid det er mere end 6 mdr siden vi sidst havde sex og har haft graviditetstest for en måneds tid siden plus blodprøve )

Nogen gode råd...????

For det at tælle og puste virker bare nada lige nu og er alene oppe med sønnen da manden har det dårligt både fysisk og psykisk...

og det er ikke fair overfor sønnen at jeg snerrer ad ham når han bare vil have mig med i sine lege som desværre er larmende og utrolig rodende lige nu...

jeg har INGEN jeg kan ringe til der kan komme og aflaste på nogen måde...

og ja som sagt manden er ikke nogen hjælp idag... han er mere ubrugelig end en uge gammel karklud...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2014

Carina:-)

Pak sønnen sammen ,og ud og trave .

Jeg kan blive voldsomt hidsig,og indebrændt .Og her hjælper det at gå og gå i 2-3 timer.

Så er jeg kølet ned,og har fået vendt tankerne og så kan resten af dagen bruges på hygge

(Du kunne evt tage manden med,det er også godt imod av i psyken  

Anmeld

8. februar 2014

Wampires

Pak sønnen sammen ,og ud og trave .

Jeg kan blive voldsomt hidsig,og indebrændt .Og her hjælper det at gå og gå i 2-3 timer.

Så er jeg kølet ned,og har fået vendt tankerne og så kan resten af dagen bruges på hygge

(Du kunne evt tage manden med,det er også godt imod av i psyken  

kan jeg ikke klare...

Bare det at skulle igang med at pakke ham i flyverdragt lige nu ville ende i skrigeri fra os begge...

og har kun en billig klapvogn uden affjedring og stierne her er røvdårlig med huller over det hele

manden kan ikke gå med på tur... Hans hofte og ankel er rigtig dumme når det er køligt vejr udenfor efter nogle arbejdsskader og manglende behandling da han ikke peb nok til at blive taget alvorligt...

regner med at sønnen dejser omkuld om ikke så længe og når han sover vil jeg også ligge mig og prøve at få clearet hovedet lidt...

og humøret bliver ikke bedre af at sønnen lige er i test alderen så ALT skal siges mindst 5 gange hvis jeg ikke skal hæve stemmen over alting...

Anmeld

8. februar 2014

hesøth

Wampires skriver:

kan jeg ikke klare...

Bare det at skulle igang med at pakke ham i flyverdragt lige nu ville ende i skrigeri fra os begge...

og har kun en billig klapvogn uden affjedring og stierne her er røvdårlig med huller over det hele

manden kan ikke gå med på tur... Hans hofte og ankel er rigtig dumme når det er køligt vejr udenfor efter nogle arbejdsskader og manglende behandling da han ikke peb nok til at blive taget alvorligt...

regner med at sønnen dejser omkuld om ikke så længe og når han sover vil jeg også ligge mig og prøve at få clearet hovedet lidt...

og humøret bliver ikke bedre af at sønnen lige er i test alderen så ALT skal siges mindst 5 gange hvis jeg ikke skal hæve stemmen over alting...

Alting bliver bedre af en tur ud i den friske luft. Selvfølgelig kan du klare at få ham i flyverdragt.... Efter lidt frisk luft sover han også bedre til middag. Af sted med jer!

Anmeld

8. februar 2014

Wampires

Nu er sønnen lagt til lur...

efter at have skrevet debatten hjalp det faktisk allerede lidt...

føler mig mere rolig nu...

Gåtur bliver jeg ikke mere rolig af hvis det bliver en kamp at komme afsted... Medmindre det var fordi manden også var irriterende at være ved siden af..

Og han har sovet indtil for kort tid siden

mange tak for at I kiggede forbi

Håber I allesammen har en fantastisk dag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.