Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:
Problemet opstår ved alle måltider lige fra morgenmad til aftensmad. Så tidspunktet er ikke afgørende. Ej heller mængden/problemer med at overskue maden da det igen er alt fra havregryn med mælk,til kartofler og sovs. I øvrigt tænker vi meget over ikke at øse en masse op og det ligger også altid adskilt så h*n kan se hvad det er.
Hmm. Ja, jeg ved ikke rigtig. 
faktisk har det hjulpet meget for os at vi tog alt over i diverse bøtter, skåle og kasseroller og så var det lidt alla en buffet for ham at han selv fik lov at vælge hvad og hvor meget han ville have af de forskellige ting 
det var et forslag fra min mor efter hun havde set en udsendelse om kræsne børn.. så kom hun til at tænke at det måske kunne hjælpe os da sønnen er småtspisende men bestemt ikke kræsen...
overvej at lade barnet selv være med til at hælde op, måske endda være med til madlavningen også...
her hjælper han med at tage ud af skabe, køleskab og fryser og alt efter hvad der skal laves så også at hælde op, røre rundt, skrælle med hjælp fra mig, skære ud i mindre stykker osv osv...
de dage han hjælper i køkkenet og også hjælper med at dække bord er faktisk de dage han spiser bedst.... og pænest...
Anmeld