Victoza, priser, tilskud og STIKKET

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.418 visninger
12 svar
2 synes godt om
7. februar 2014

Pcokate

Hej alle 

I næste uge får jeg recept på Victoza

men men men.. Kan i hjælpe mig med: 

*hvad koster medicinen?

*er man indbefattet af klausulen for tilskud HVIS metformin overhovedet ikke har virket eller gælder det kun diabetikere og ej pco'er? 

*det der stik nogle råd? 

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2014

et-ønske

Kender ikke prisen på produktet, men prøv at google det - altså der er jo tilskud fra off sygesikring, og jeg er medlem af sygesikring DK så efter første indkøb gav jeg ikke ret meget for det efterfølgende

Omkring stikket - jeg var mega nervøs!!! Men efter råd fra andre, så gør det om aftenen inden sengetid og hvor der er ro - få fat i en delle og klem den hårdt sammen og så stik De første gange var manden med for at støtte mig, men efter et par gange gik det super godt, og på en eller anden mærkelig måde blev jeg "høj" ved tanken om at det kunne opfylde mit højeste ønske

Jeg sidder nu med to piger der bøvler rundt i maven, efter første behandling
Held og lykke til jer

Anmeld

7. februar 2014

quindelist

Pcokate skriver:

Hej alle 

I næste uge får jeg recept på Victoza

men men men.. Kan i hjælpe mig med: 

*hvad koster medicinen?

*er man indbefattet af klausulen for tilskud HVIS metformin overhovedet ikke har virket eller gælder det kun diabetikere og ej pco'er? 

*det der stik nogle råd? 

På forhånd tak

Stikket vænner man sig til -barer få det overstået uden at nøle alt for meget jeg har ikke taget victoza men blodfortyndende sprøjter gennem en graviditet (2 om dagen de sidste 5 mdr)

Prisen kan du finde på medicinpriser.dk

Hvis det ikke er omfattet af det klausulerede tilskud kan din læge ansøge om enkelttilskud for dig, spørg dem der udskriv det, de har prøvet det før

Held og lykke med det -det er et præparat med gode resultater

Anmeld

7. februar 2014

Pcokate

Kender ikke prisen på produktet, men prøv at google det - altså der er jo tilskud fra off sygesikring, og jeg er medlem af sygesikring DK så efter første indkøb gav jeg ikke ret meget for det efterfølgende

Omkring stikket - jeg var mega nervøs!!! Men efter råd fra andre, så gør det om aftenen inden sengetid og hvor der er ro - få fat i en delle og klem den hårdt sammen og så stik De første gange var manden med for at støtte mig, men efter et par gange gik det super godt, og på en eller anden mærkelig måde blev jeg "høj" ved tanken om at det kunne opfylde mit højeste ønske

Jeg sidder nu med to piger der bøvler rundt i maven, efter første behandling
Held og lykke til jer

Ja jeg har prøvet at Google mig frem men har vist glemt hjernen på en af siderne, for blev bare mere og mere forvirret

Tak for fiffet, er også total nervøs men det hjælper at høre hvad andre gør (og deller har jeg da nok af)

TAK

Anmeld

7. februar 2014

Pcokate

quindelist skriver:

Stikket vænner man sig til -barer få det overstået uden at nøle alt for meget jeg har ikke taget victoza men blodfortyndende sprøjter gennem en graviditet (2 om dagen de sidste 5 mdr)

Prisen kan du finde på medicinpriser.dk

Hvis det ikke er omfattet af det klausulerede tilskud kan din læge ansøge om enkelttilskud for dig, spørg dem der udskriv det, de har prøvet det før

Held og lykke med det -det er et præparat med gode resultater

Det lyder ikke rart Må jeg spørger hvorfor ? 

Resten: TAK det skal tjekkes

Anmeld

7. februar 2014

quindelist

Pcokate skriver:

Det lyder ikke rart Må jeg spørger hvorfor ? 

Resten: TAK det skal tjekkes

Jeg har en gendefekt der gør at jeg nemmere danner blodpropper og tager blodfortyndende medicin til dagligt. Den medicin jeg tager normalt må man ikke tage under en graviditet fordi den er fosterskadelig, -så derfor sprøjtene

Anmeld

7. februar 2014

tarkoflen

Kan ikke hjælpe dig med prisen, men læge/sygehus skal lave kronikertilskud til dig der ud over, kan egenbetalingen max komme op på noget der minder om 3800 eller sådan noget, sådan var det i hvert fald, da vi fik lavet Thea for 1,5 år siden

Det med stikket, det er noget man lige skal overvinde, men man vænner sig til det. Jeg tog fat i dellen, og stak et par cm under navlen og så til begge sider, kom i starten til at stikke i lige linie ud fra navlen, og det gjorde ret ondt, så det vil jeg ikke anbefale

Held og lykke med forsøget

Anmeld

7. februar 2014

Pcokate

quindelist skriver:

Jeg har en gendefekt der gør at jeg nemmere danner blodpropper og tager blodfortyndende medicin til dagligt. Den medicin jeg tager normalt må man ikke tage under en graviditet fordi den er fosterskadelig, -så derfor sprøjtene

Ah tak

Anmeld

7. februar 2014

Pcokate

tarkoflen skriver:

Kan ikke hjælpe dig med prisen, men læge/sygehus skal lave kronikertilskud til dig der ud over, kan egenbetalingen max komme op på noget der minder om 3800 eller sådan noget, sådan var det i hvert fald, da vi fik lavet Thea for 1,5 år siden

Det med stikket, det er noget man lige skal overvinde, men man vænner sig til det. Jeg tog fat i dellen, og stak et par cm under navlen og så til begge sider, kom i starten til at stikke i lige linie ud fra navlen, og det gjorde ret ondt, så det vil jeg ikke anbefale

Held og lykke med forsøget

Mange TAK

Skal huske det med at stikke lige 

Anmeld

7. februar 2014

tarkoflen

Pcokate skriver:

Mange TAK

Skal huske det med at stikke lige 

Altså det er mere, at det ikke skal være i lige linje fra navlen, altså hvis du tegner en streg rundt om maven ud fra navlen, det skal være et par Cm under navlen

Det skal nok gå, er sikker på du bliver sej til det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.