Anbefal en børnebog.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.126 visninger
15 svar
1 synes godt om
7. februar 2014

Anonym trådstarter

Hvilken børnebog er jeres poder helt vilde med?

Vi har været medlem af Gyldendals børnebogklub siden min søn blev født, og har utallige af bøger efterhånden. Men ingen af dem siger ham noget som sådan.

Jeg læser en bog for ham hver eftermiddag og aften, men ja, der er ikke en han endnu har synes var super fed. 

Den eneste bog han synes om, er faktisk en pegebog. Og det er den eneste vi kigger i når han må vælge.

Så fra en desperat mor:

Giv mig en titel på jeres poderes yndlings bog.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2014

merethe

Profilbillede for merethe

Nu ved jeg ikke hvor gammel dit barn er men her er nogle titler på børnebøger som har været et hit herhjemme.

Mammuttærte af Jeanne Willis

Muldvarpen der ville vide hvem der havde lavet lort på dens hoved af Werner Holzwarth

Anmeld

7. februar 2014

LinLin

Anonym skriver:

Vi har været medlem af Gyldendals børnebogklub siden min søn blev født, og har utallige af bøger efterhånden. Men ingen af dem siger ham noget som sådan.

Jeg læser en bog for ham hver eftermiddag og aften, men ja, der er ikke en han endnu har synes var super fed. 

Den eneste bog han synes om, er faktisk en pegebog. Og det er den eneste vi kigger i når han må vælge.

Så fra en desperat mor:

Hvor gammel er barnet??

Anmeld

7. februar 2014

modesty

Anonym skriver:

Så fra en desperat mor:

Hvor gammel er han?

Anmeld

7. februar 2014

Pcokate

Anonym skriver:

Så fra en desperat mor:

Hvad med at tage på biblo og låne div. Bøger så du kan få fornemmelse af hvad lige han kan lide?

min søn ELSKER alle de bøger hvor det handler om følelser og børn fx "det var ikke min skyld" (kan desværre ikke huske forfatteren). 

Anmeld

7. februar 2014

Anonym trådstarter

merethe skriver:

Nu ved jeg ikke hvor gammel dit barn er men her er nogle titler på børnebøger som har været et hit herhjemme.

Mammuttærte af Jeanne Willis

Muldvarpen der ville vide hvem der havde lavet lort på dens hoved af Werner Holzwarth

Mange tak, dem vil jeg da lige slå op

Anmeld

7. februar 2014

Anonym trådstarter

LinLin skriver:

Hvor gammel er barnet??

Hov, det glemte jeg selvfølgelig at skrive. Han er to år

Anmeld

7. februar 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Hvor gammel er han?

Han er to år

Anmeld

7. februar 2014

Anonym trådstarter

Pcokate skriver:

Hvad med at tage på biblo og låne div. Bøger så du kan få fornemmelse af hvad lige han kan lide?

min søn ELSKER alle de bøger hvor det handler om følelser og børn fx "det var ikke min skyld" (kan desværre ikke huske forfatteren). 

Jo, det var da en idé. Jeg er bare ikke meget for de biblioteker, da jeg altid glemmer at aflevere bøgerne 

Du må endelig skrive hvis du kommer i tanke om forfatteren

Anmeld

7. februar 2014

modesty

Han er to år

Min dreng (2 år, 4 mdr.) er glad for Elmer, Barbapapa, Peter Pedal, Mumi.

Bøger med låger, flapper o.s.v. er han også rigtig glad for. F.eks som den her:
http://www.bog-ide.dk/mumis-kaempestore-flapbog/c-24/p-253963/#!253964

Store findebøger med mange ting på siderne, som f.eks den her, også:

http://www.arnoldbusck.dk/boern-unge/billedboeger/min-store-peter-pedal-findebog

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.