Hjemmeside med smart toiletbræt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

726 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. august 2009

Joan ( Smallie )

Der var en herinde der har en hjemmeside med et rigtig smart toiletbræt hvor der er et bræt til de vokse og et til ungerne.
Det har været oppe at vende på juli 07 men kan ikke huske hvad siden hed og kan ikke lige finde det igen.
Så be om hjælp til det.

Joan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2009

Joan ( Smallie )

3. august 2009

Anja

Det var godt nok smart !!! Men prisen er også lidt i top

Anmeld

3. august 2009

Joan ( Smallie )

Anja skriver:

Det var godt nok smart !!! Men prisen er også lidt i top

Ja men Niels vil meget gerne sidde på toilet og når han sidder på pot bliver han ved med at tisse på gulvet. Så nu giver vi det her en chance syntes jeg han færtjener når nu han så gerne vil.

Anmeld

3. august 2009

Anja

Joan ( Smallie ) skriver:

Ja men Niels vil meget gerne sidde på toilet og når han sidder på pot bliver han ved med at tisse på gulvet. Så nu giver vi det her en chance syntes jeg han færtjener når nu han så gerne vil.

Elias vil også gerne tisse på toilettet, der har vi sådan et sæde man lægger under det alm toiletsæde .... vi har det fra da Jonas var lille, så jeg kan ikke huske, hvad sådan noget koster. MEN ville da ønske, at vi "bare" havde sådan et smart et, men tror ikke jeg får manden med på at bekoste flere penge på det

Anmeld

3. august 2009

Joan ( Smallie )

Anja skriver:

Elias vil også gerne tisse på toilettet, der har vi sådan et sæde man lægger under det alm toiletsæde .... vi har det fra da Jonas var lille, så jeg kan ikke huske, hvad sådan noget koster. MEN ville da ønske, at vi "bare" havde sådan et smart et, men tror ikke jeg får manden med på at bekoste flere penge på det

He he da jeg viste min mand det sagde han, det er sku da smart sådan en skal vi da have, det er nemlig ham der sidder og holder knægten når han er på tønden for at han ikke falder ned i det stor hul.
Så det har jeg nu bestilt så håber jeg han kan finde ud af det eller lære det ret hurtig.

Anmeld

3. august 2009

finkedinke

Det er da smart. Sådan et vil jeg også have.
Jeg er bare så heldig at være dagplejer, så jeg vil da se om ikke dagplejen har lyst til at give mig sådan et når jeg er færdig med min barsel.
Så slipper jeg for at have de kedelige potter stående og fylde på badeværelset.

Berith

Anmeld

4. august 2009

Munder

Vi har det derhjemme, det er super genialt. Andrea elsker at sidde på det, og er meget stolt af, at hun har sit helt eget toilet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.