Vægt til baby - fif ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.751 visninger
6 svar
21 synes godt om
7. februar 2014

August56

Hej alle,

Min søn er på søndag 3 uger - og vi har været så heldige, at amningen fungerede fra dag 1. Men den nye moderrolle er jo bekymringernes holdeplads, så derfor var jeg alligevel i tvivl om, om han tog det på han skulle  

Jeg googlede babyvægt og hold da op det er nogle dyre sager!!! Nogle koster 1000 kr!!!

Nå, men jeg gav ikke op og tænkte så, at der da for søren måtte være billigere alternativer. Og det var der - så her er et fif til jer der også gerne vil følge med i den lilles vægt og ikke gider betale en formue for det 

Jeg gik ind på fisknu.dk hvor de har nogle vægte til at veje fisk med. Det minder til forveksling dem som min sundhedsplejerske bruger med en stofble. Jeg købte en med 4 decimaler til 179 kr. og da jeg bestilte den inden klokken 14.00 havde jeg den næste formiddag.

Nu er den afprøvet og den fungerer perfekt!!! Så jeg ville lige dele ud af tippet til jer andre herinde 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2014

L&V

August56 skriver:

Hej alle,

Min søn er på søndag 3 uger - og vi har været så heldige, at amningen fungerede fra dag 1. Men den nye moderrolle er jo bekymringernes holdeplads, så derfor var jeg alligevel i tvivl om, om han tog det på han skulle  

Jeg googlede babyvægt og hold da op det er nogle dyre sager!!! Nogle koster 1000 kr!!!

Nå, men jeg gav ikke op og tænkte så, at der da for søren måtte være billigere alternativer. Og det var der - så her er et fif til jer der også gerne vil følge med i den lilles vægt og ikke gider betale en formue for det 

Jeg gik ind på fisknu.dk hvor de har nogle vægte til at veje fisk med. Det minder til forveksling dem som min sundhedsplejerske bruger med en stofble. Jeg købte en med 4 decimaler til 179 kr. og da jeg bestilte den inden klokken 14.00 havde jeg den næste formiddag.

Nu er den afprøvet og den fungerer perfekt!!! Så jeg ville lige dele ud af tippet til jer andre herinde 

Endnu billiger måde mor tager barnet i armene stiger på vægten ligger barnet fra sig og stiger på vægten og trækker så de to tal fra hinanden og bum der er babys vægt

Anmeld

7. februar 2014

Frk.S

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Endnu billiger måde mor tager barnet i armene stiger på vægten ligger barnet fra sig og stiger på vægten og trækker så de to tal fra hinanden og bum der er babys vægt

Hi hi, det samme ville jeg have skrevet.

Anmeld

7. februar 2014

L&V

Frk.S skriver:

Hi hi, det samme ville jeg have skrevet.

2 sjæle en tanke

Anmeld

7. februar 2014

lineog4

Hvis man ikke har så præcis badeværelse så kan man bruge køkkenvægt med en bakke på

Anmeld

7. februar 2014

modesty

August56 skriver:

Hej alle,

Som de andre siger, jeg vejer da bare mig selv først og tager baby i armene efterfølgende.

Anmeld

7. februar 2014

Clisolka

Jeg har også altid brugt den billige måde - vejet mig selv og taget barnet med bagefter

Ellers kan du også tage til åbent hus hos din sundhedsplejerske? Det tilbud er der her, hvor jeg bor 1 gang ugentligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.