Æl Slim - hvor længe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.172 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. februar 2014

CH2012

I hvor lang tid forinden oplever I ægløsningsslim inden den reelle ægløsning? Eller også spurgt på en anden måde: hvor langt tid har I ælslim? For hos mig var det begyndende igår, mere tiltagende i dag - men stadig negativ æltest.
Det skal siges, at det er første cyklus vi prøver med ælteste. Men kan jeg stole på testen? Og hvis ja - kan det så bare være optræk til æl, det jeg oplever?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2014

CH2012

CH2012 skriver:

I hvor lang tid forinden oplever I ægløsningsslim inden den reelle ægløsning? Eller også spurgt på en anden måde: hvor langt tid har I ælslim? For hos mig var det begyndende igår, mere tiltagende i dag - men stadig negativ æltest.
Det skal siges, at det er første cyklus vi prøver med ælteste. Men kan jeg stole på testen? Og hvis ja - kan det så bare være optræk til æl, det jeg oplever?

Ingen bud?

Anmeld

7. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

havde æl-slim i 1dag i sidste cyklus. Det var på en mandag og om fredagen havde jeg æl. 

Anmeld

7. februar 2014

Christina91

CH2012 skriver:

Ingen bud?

Hmm, desværre nej.

Jeg plejer at få rigtig meget ægløsningsslim, men når jeg får det, så tester jeg samtidig positivt på ælteste. Så jeg vil sige at det umiddelbart hænger sammen. Tester du om eftermiddagen? Der har jeg bedst erfaring med at teste.

Anmeld

7. februar 2014

Humanincubator

2-3 dage

Anmeld

9. februar 2014

Sitrani

CH2012 skriver:

Jeg tager ikke ÆL-teste, men omkring ÆL har jeg øget ÆL-udflåd, som er lige som æggehvide, og det er der i 3 dage.. De første 2 dage er det kraftigst... Jeg ved ikke om det er før, imens eller efter man har ÆL, men vil da helt sikkert sexe i de dage.. Har så regnet lidt på min cyklus, og det ser ud til at ÆLslimen passer med de dage jeg har ÆL ifølge min beregning på min cyklus på 32 dage  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.