Fedtfattige gryderetter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

965 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. februar 2014

Alexander&Lærke

Kom gerne med opskrifter eller links hvor jeg kan finde fedtfattige gryderetter. Vil gerne leve sundere og elsker kød/ kylling og sovs. 

Så gryderetter vil være godt hvis de kan laves fedsfattig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2014

L&V

Alexander&Lærke skriver:

Kom gerne med opskrifter eller links hvor jeg kan finde fedtfattige gryderetter. Vil gerne leve sundere og elsker kød/ kylling og sovs. 

Så gryderetter vil være godt hvis de kan laves fedsfattig.

Hvis du vil leve sundere så skru ned for kylhydraten i stedet for. Lav evt blomkåls ris eller protein pasta..

Hvis det ska være en gryderet ska du bare droppe jævning og/eller fløde så er den jo sund i den fedt fattige forstand

Anmeld

7. februar 2014

Alexander&Lærke

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Hvis du vil leve sundere så skru ned for kylhydraten i stedet for. Lav evt blomkåls ris eller protein pasta..

Hvis det ska være en gryderet ska du bare droppe jævning og/eller fløde så er den jo sund i den fedt fattige forstand

Det er lige præsis det jeg vil, jeg vil have grøntsager til i stedet for ris, pasta og kartofler, det kan de andre få i stedet.  jeg vil bare gerne have nogle retter med sovs lignende til og kød i stykker/strimler. Så får jeg måske også børnene til at spise med da de oftes kun foretrækker tilbehøret. Ala pasta... 

Anmeld

7. februar 2014

L&V

Alexander&Lærke skriver:

Det er lige præsis det jeg vil, jeg vil have grøntsager til i stedet for ris, pasta og kartofler, det kan de andre få i stedet.  jeg vil bare gerne have nogle retter med sovs lignende til og kød i stykker/strimler. Så får jeg måske også børnene til at spise med da de oftes kun foretrækker tilbehøret. Ala pasta... 

Hvis du skære kulhydraterne væk er det ikke nødvendigt at være fedt forskrækket. Så ville jeg bare lave sovsen på fløde og lad den koge ind så bliver den fin tyk og det er der ik mange kalorier i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.