Kan det laves, tror i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

357 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. februar 2014

Leneur

Nu er jeg hverken kreativ eller idérig men fik lige pludselig en tanke.
Min altan er ret lille omkring de 5 kvm, tror jeg men meget solfyldt om sommeren og jeg elsker at ligge ude og få lidt sol på mavsen og også sidde ude at spise, så kunne muligheden være at man fik lavet sig en havebænk der kunne slås ud til solseng, så man i en hurtig håndevending blot byttede om på hynden? Så man havde begge dele i et?? Ja bare en tanke og hvordan mon den skulle se ud og hvilke materialer? Findes det allerede? Eller skal jeg prøve at alliere mig med en der har mere forstand på det end jeg?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2014

Thereseh

Leneur skriver:

Nu er jeg hverken kreativ eller idérig men fik lige pludselig en tanke.
Min altan er ret lille omkring de 5 kvm, tror jeg men meget solfyldt om sommeren og jeg elsker at ligge ude og få lidt sol på mavsen og også sidde ude at spise, så kunne muligheden være at man fik lavet sig en havebænk der kunne slås ud til solseng, så man i en hurtig håndevending blot byttede om på hynden? Så man havde begge dele i et?? Ja bare en tanke og hvordan mon den skulle se ud og hvilke materialer? Findes det allerede? Eller skal jeg prøve at alliere mig med en der har mere forstand på det end jeg?

Aner ikke om det allerede er lavet, men det lyder smart. Måske man kunne kontakte en tømrer, og høre hvad han har af idéer og hvad det ville koste?

Anmeld

7. februar 2014

Kløver

Tænker du noget i den her stil ?

http://www.manilla-aarhus.dk/shop/deck-stol-i-706p .html

Jeg havde engang noget lignende, og der kunne den både bruges liggende og siddende

Anmeld

7. februar 2014

Leneur

Thereseh skriver:

Aner ikke om det allerede er lavet, men det lyder smart. Måske man kunne kontakte en tømrer, og høre hvad han har af idéer og hvad det ville koste?

Ja det må jeg prøve, for lige nu ser jeg 2 muligheder til hvordan den kan laves.

Anmeld

7. februar 2014

Leneur

Maja84 skriver:

Tænker du noget i den her stil ?

http://www.manilla-aarhus.dk/shop/deck-stol-i-706p .html

Jeg havde engang noget lignende, og der kunne den både bruges liggende og siddende

Nej den er i mine øjne en liggestol. Tænkte mere hvor man både kunne sidde og spise ret op og ned et par stykker eller 3 og så slåes ud, så man kan ligge på den. Tak for din ellers fine idé...

Anmeld

7. februar 2014

Kløver

Leneur skriver:

Nej den er i mine øjne en liggestol. Tænkte mere hvor man både kunne sidde og spise ret op og ned et par stykker eller 3 og så slåes ud, så man kan ligge på den. Tak for din ellers fine idé...

Ahhhh mener faktisk man kan få sådan en rayton sofa rund, hvor den både er sofa med bord og skubbes det ind og hynden lægges på bliver det til en stor flydeseng hvis det giver mening

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.