Positive tanker og krydsede fingre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

317 visninger
5 svar
2 synes godt om
7. februar 2014

Anonym trådstarter

Vil I ikke sende positive tanker og krydsede fingre til Jylland? Der er fyringsrunde i den kommune hvor min mor arbejder som dagplejer, og der er 4 der bliver prikket idag... Mange har det hårdt økonomisk, men min far er desværre arbejdsløs og skal opereres for dårlig ryg, så skal være sygemeldt det næste års tid  Nu er der så fyringsrunde, og min mor er virkelig nervøs for at det er hende der bliver prikket - det er alle jo, men hun synes jo, ligesom andre, heller ikke det er sjovt, og slet ikke i den situation hende og min far står i  Så lidt positiv energi, ville gøre mig glad 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Vil I ikke sende positive tanker og krydsede fingre til Jylland? Der er fyringsrunde i den kommune hvor min mor arbejder som dagplejer, og der er 4 der bliver prikket idag... Mange har det hårdt økonomisk, men min far er desværre arbejdsløs og skal opereres for dårlig ryg, så skal være sygemeldt det næste års tid  Nu er der så fyringsrunde, og min mor er virkelig nervøs for at det er hende der bliver prikket - det er alle jo, men hun synes jo, ligesom andre, heller ikke det er sjovt, og slet ikke i den situation hende og min far står i  Så lidt positiv energi, ville gøre mig glad 

Anmeld

7. februar 2014

Morigen

Anonym skriver:

Krydser fingre for at hun beholder sit job..

Syntes det er træls at de fyrer så mange dagplejere fordi de hellere vil bygge vuggestuer

Anmeld

7. februar 2014

Carina:-)

Morigen skriver:

Krydser fingre for at hun beholder sit job..

Syntes det er træls at de fyrer så mange dagplejere fordi de hellere vil bygge vuggestuer