Positive tanker og krydsede fingre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

317 visninger
5 svar
2 synes godt om
7. februar 2014

Anonym trådstarter

Vil I ikke sende positive tanker og krydsede fingre til Jylland? Der er fyringsrunde i den kommune hvor min mor arbejder som dagplejer, og der er 4 der bliver prikket idag... Mange har det hårdt økonomisk, men min far er desværre arbejdsløs og skal opereres for dårlig ryg, så skal være sygemeldt det næste års tid  Nu er der så fyringsrunde, og min mor er virkelig nervøs for at det er hende der bliver prikket - det er alle jo, men hun synes jo, ligesom andre, heller ikke det er sjovt, og slet ikke i den situation hende og min far står i  Så lidt positiv energi, ville gøre mig glad 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Vil I ikke sende positive tanker og krydsede fingre til Jylland? Der er fyringsrunde i den kommune hvor min mor arbejder som dagplejer, og der er 4 der bliver prikket idag... Mange har det hårdt økonomisk, men min far er desværre arbejdsløs og skal opereres for dårlig ryg, så skal være sygemeldt det næste års tid  Nu er der så fyringsrunde, og min mor er virkelig nervøs for at det er hende der bliver prikket - det er alle jo, men hun synes jo, ligesom andre, heller ikke det er sjovt, og slet ikke i den situation hende og min far står i  Så lidt positiv energi, ville gøre mig glad 

Anmeld

7. februar 2014

Morigen

Anonym skriver:

Krydser fingre for at hun beholder sit job..

Syntes det er træls at de fyrer så mange dagplejere fordi de hellere vil bygge vuggestuer

Anmeld

7. februar 2014

Carina:-)

Morigen skriver:

Krydser fingre for at hun beholder sit job..

Syntes det er træls at de fyrer så mange dagplejere fordi de hellere vil bygge vuggestuer

Jeg tror ikke det er noget de hellere vil,men der er jo flere og flere der ønsker vuggestue så det er jo efterspørgelsen der styrer det.

Til ts -håber din mor går fri 

Anmeld

7. februar 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Alt hvad jeg kan

Det er ikke rart når ens eksistensgrundlag er ved at smuldre væk.

Ønsker for jer at hun beholder sit arbejde.

Ønsker også det bedste for din far

Anmeld

9. februar 2014

Anonym trådstarter

Min mor var "heldig", hvis man kan udtrykke det sådan, og blev ikke prikket i denne omgang... Så de er rigtig glade derhjemme, og lettet over at der er ro på igen et stykke tid... De er dog begyndt at rydde op/ud, og kigge efter et mindre hus med en billigere husleje, så de kan klare dagen og vejen bedre  Så det har givet dem stof til eftertanke... Tak for knus og krydsede fingre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.