Jeg ved ikke hvor jeg skal starte så jeg lægger bare ud med at sige at jeg starter nyt job inde for nogle måneder heldigvis. Jeg har været så heldig at finde et nyt job. Har været ansat på min nuværende arbejdsplads i 7 år. Har været glad for det men de seneste år er det bare blevet værre og værre med ledelsen. Der har været stor udskiftning og vi har på et tidspunkt manglet leder mm.
Jeg har den seneste tid haft en del sygefravær. Min børn har også været syge. Vi har alle været syge på skift over nogle måneder. Det er som om det ikke vil stoppe. En ond cirkel så at sige. Jeg har slet ikke følt arbejdsglæde de sidste mange måneder. Vi er så presset på arbejdet hver dag. Vi bliver presset af ledelsen til alle mulige opgaver som vi skal tage os af men vi er også bagud med meget andet. Vi får aldrig ros. Hvis vi får ros er det falsk. Kort tid efter kommer ledelsen og dunker os i hovedet med alt det vi ikke kan og alt det vi ikke gør. Jeg synes mine kolleger og jeg gør et rigtigt godt og stort stykke arbejde men vi får bare ingen ros eller anderkendelse på nogen måde. Jeg er så trær og udkørt. Når jeg vågner og skal afsted føles det ikke rart. Mit hjerte hamre og jeg får det skidt. Jeg føler jeg har influenza symtomer hele tiden og har også kastet op på vej til arbejde. Kan ikke lide at melde mig syg, men har måtte gøre det nu her igen. Får jeg har feber 38,6 og har det rigtig skidt. Jeg er ikke hypokonter. Jeg har tænkt på om stress kjan udløse disse symtomer? Jeg tænker hele tiden på arbejde og på alt det jeg ikke når. Min veninde siger jeg skal glemme det arbejde da jeg skal starte nyt om lidt. Men jeg kan jo ikke bare blive væk. Jeg skal jo passe arbejdet. Men har været syg meget den sidste tid. Alt for meget. Igennemsnit 1 gang ugentligt eller hver 14ende dag.Har selvfølgelig dårlig samvittghed men kan altså ikke tage afsted når jeg er syg. Jeg plejer ikke at være så meget syg. Jeg må selvfølgelig gå til lægen og få tjekket mit helbred. Ledelsen er efter mig og da jeg meldte mig syg ringede min leder til mig. Jeg fik af vide at de håbet jeg kom meget hurtigt igen da der var brug for mig. Ja min arbejdskraft det er der brug for det er jeg klar over. Jeg sagde jeg ville gøre hvad jeg kunne for at blive rask men at jeg ikke kunne love den præcise dato. Har så ondt i maven over mit arbejde. Har bare lyst til at gemme mig under min dyne og blive væk indtil jeg skal starte mit nye arbejde. Glæder mig til at starte det nye sted. Starte på en frisk og komme væk fra den ledelse. Nogle der har det på samme måde og hvad gørI? Nogle der kan komme med nogle gode råd til mig? Jeg har jo ikke så mange arbejdsdage tilbage men det gør mig fysisk og psykisk dårligt at være der 
Hjælp.
Anmeld