Savne baby....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

465 visninger
4 svar
17 synes godt om
6. februar 2014

lineog4

Ej hold op sad lige og kiggede billeder for jeg skulle finde et af mig selv... Og savlede over babybillederne af den mindste (de andre er ikke på iPad for de er ellers lige så lækre 

Nøj hvor jeg savner at have en baby, savner den skønne tid på barsel, savner de små ting de lærer hver dag. 

De fylder mig med med glæde og lykke hver dag, men der bare noget specielt over babyer og især de babyer jeg laver 

Se lige min skønne baby:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Det er da også nogle lækre babybilleder!

Ih hvor jeg glæder mig til at have min egen lille baby her om 20 uger

Anmeld

6. februar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja det er godt man har fået taget billeder, for pludselig er ens lille bitte baby, bare blevet lækker tumling og vidre der udad! 

Det er frygtligt som tiden den flyver! Vh stine

Anmeld

6. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Smukke unge! 

og uuuh hvor jeg kender det!!  Savner virkelig babytiden nu hvor min er 2år og bare drøner derud a. Han er SKØN! intet mindre, og jeg kan slet ikke kramme og kysse ham nok, men GUD hvor jeg også glæder mig til at opleve en babytid igen  Allerhelst inden så længe 

min bedste veninde fødte forresten i forgårs, det hjælper jo heller ikke på skrukheden hehe. jeg går totalt rundt som en høne uden hoved og har abstinenser for at komme ud og se det lille pus   

Anmeld

6. februar 2014

Clisolka

lineog4 skriver:

Ej hold op sad lige og kiggede billeder for jeg skulle finde et af mig selv... Og savlede over babybillederne af den mindste (de andre er ikke på iPad for de er ellers lige så lækre 

Nøj hvor jeg savner at have en baby, savner den skønne tid på barsel, savner de små ting de lærer hver dag. 

De fylder mig med med glæde og lykke hver dag, men der bare noget specielt over babyer og især de babyer jeg laver 

Se lige min skønne baby:

Årh en lækkermås!!!

Ja tiden går aaaaaalt for hurtigt. Lige nu nyder jeg at være på barsel med lillebror, men der er ikke lang vej tilbage inden jeg skal tilbage på arbejdet, så jeg sørger for at nyde ham så godt jeg kan!

Lige nu er han kommet i det stadie, hvor han propper alt i munden - og griner af alt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.