at mærke ÆL

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

675 visninger
13 svar
3 synes godt om
6. februar 2014

mogms

Hvordan kan I mærke ÆL ?
Jeg har aldrig tænkt over det, og synes ikke jeg kan mærke det

Men kan man mærke det? og hvad kan man mærke.
kommer der mere udflåd eller hvordan?

Jeg tester også med ÆL tests men har snart ikke flere tilbage og da vi sexer hver 2.-3. dag så skulle jeg mene det skal nok lykkedes.

Men mine ÆL test bliver så slet ikke i nærheden af positive, og jeg har fået mens 2 gange siden SA, det kan jo være min krop lige skal igang igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Føler tydeligt stikken/jag i den ene side. Går udfra det er den æggestok der frigiver et æg, jeg kan mærke. Det varer ca 10-15min. 

Nogen får det der ægløsningsslim, men det kan vidst snyde lidt og komme flere dage før. Jeg har haft det én gang, og det var 4dage før jeg mærkede æl. Præcis 14dage efter jeg havde haft de der stik, fik jeg mens.

Anmeld

8. februar 2014

mogms

Ifgl min tidligere cyklus burde jeg have æl i de her dage og jeg har også lidt mere udflåd.

Men æl test er bare ikke tæt på positiv.

Det er sgu lidt træls

Anmeld

8. februar 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Før jeg blev gravid mærkede jeg det aldrig...

efter at have født er jeg slet ikke i tvivl...

Det føles som hvis nogen tog en knibtang og nev mig inden i..

har også øget udflåd der lugter sådan sødt i det... (ikke at jeg sidder og sniffer mit slim men kan tydeligt lugte det når jeg tørrer mig)

og så kommer sexlysten bare bragende for fulde gardiner kan slet ikke holde fingrene væk fra kæresten... skal nusse ham eller holde ham i hånden eller bare være supertæt på ham...

Anmeld

8. februar 2014

mogms

Wampires skriver:

Før jeg blev gravid mærkede jeg det aldrig...

efter at have født er jeg slet ikke i tvivl...

Det føles som hvis nogen tog en knibtang og nev mig inden i..

har også øget udflåd der lugter sådan sødt i det... (ikke at jeg sidder og sniffer mit slim men kan tydeligt lugte det når jeg tørrer mig)

og så kommer sexlysten bare bragende for fulde gardiner kan slet ikke holde fingrene væk fra kæresten... skal nusse ham eller holde ham i hånden eller bare være supertæt på ham...

Øget udflåd og lugt den er helt klar, i de her dage.

Men manden kan jeg sgu aldrig holde mig fra hihi

Anmeld

8. februar 2014

mogms

Dobbelt Sorry 

Anmeld

8. februar 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
mogms skriver:

Øget udflåd og lugt den er helt klar, i de her dage.

Men manden kan jeg sgu aldrig holde mig fra hihi

hehe

Jeg vil også gerne nusse og putte hver dag, men mandens psykiske tilstand gør at det nogen gange gør fysisk ondt på ham at blive rørt ved så derfor er vanen sat ind med ikke at være tæt på alt for meget...

Så når der er ægløsning kan jeg bare slet ikke holde ud at være i samme rum som ham uden lige at skulle give et kram eller ligge en hånd på hans skulder eller bare en eller anden form for kontakt

Anmeld

8. februar 2014

Sitrani

mogms skriver:

Hvordan kan I mærke ÆL ?

Jeg tester også med ÆL tests men har snart ikke flere tilbage og da vi sexer hver 2.-3. dag så skulle jeg mene det skal nok lykkedes.

Men mine ÆL test bliver så slet ikke i nærheden af positive, og jeg har fået mens 2 gange siden SA, det kan jo være min krop lige skal igang igen.

Jeg har øget udflåd som ligner og føles som æggehvide... Og så er jeg begyndt at ku mærke lidt lign menssmerter i den ene side omkring ægløsning også... Men det er altså ikke alle der kan mærke det..

Anmeld

10. februar 2014

mogms

Jeg har de sidste 5 dage tid haft ekstra udflå men om det er æggehvide lign vil jeg nu ikke sige, der har bare være mere af det end normalt.

Igår dog, fik jeg en del niv i min ene side, de var lige nøjagtige som da jeg var gravid. Jeg har stadig disse niv idag og synes jeg kan mærke "noget" i mit underliv.

kan det være ÆL jeg kan mærke?
Jeg kan ikke få en positv æl test?? har testet siden min SA i dec

og nej jeg er stædig, vil bare ikke tage en G-test før d. 19/2 hvor jeg "burde" få mens. Hvis jeg skulle være heldig vil jeg kun være 3+2 eller 3+5 eller lign lige nu.

Anmeld

10. februar 2014

Mother-love

mogms skriver:

Hvordan kan I mærke ÆL ?

Jeg kan mærke når jeg har æl. Det er ikke alle der kan mærke det.
Men jeg synes det. Føles lidt som mens smerter. Og typisk i den ene side.
Og så fået jeg sygt ømme brystvorter.

Og det er heller ikke alle der kan få positive æl teste. Da vi skulle blive gravide med Isabella kunne jeg ikke teste positiv med æl teste.
Først efter jeg har født dvs nu kan jeg teste positiv med dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.