Billeder af dig med mave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2009

Melissa´s Mor

Hej

Jeg har fået taget nogle billeder af min mave.. Har ikk fået dem i nu.. Men gør jeg i morgen.,,,

Så kan jeg ligge dem ind så du kan se... Men kan fortælle jeg fik dem taget ude i en skov, Lidt Eva over dem.. Men er noget personligt, som ikke mange andre har.. Man plejer jo bare at gå til en Fotahandler...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2009

Orkide86

Ayasmor skriver:

super.. er ikke så teknisk.. derfor denne tidsmargen...

Hvis det er nemmere for dig kan du sende dem til mig på min mail?? Mirjam123_9@hotmail.com

Anmeld

3. august 2009

Orkide86

Melissa´s Mor skriver:

Hej

Jeg har fået taget nogle billeder af min mave.. Har ikk fået dem i nu.. Men gør jeg i morgen.,,,

Så kan jeg ligge dem ind så du kan se... Men kan fortælle jeg fik dem taget ude i en skov, Lidt Eva over dem.. Men er noget personligt, som ikke mange andre har.. Man plejer jo bare at gå til en Fotahandler...

Hej lyder bare super vil jeg glæde mig til og se

Anmeld

3. august 2009

Ayasmor

Mirjam123 skriver:

Hvis det er nemmere for dig kan du sende dem til mig på min mail?? Mirjam123_9@hotmail.com

Sådan... så skulle der gerne være billeder i din inbox...

Anmeld

3. august 2009

starsofheaven

Hejsa ja vi fik taget billeder da jeg var i 36 uge, hos en fotograf.. ved ik hvor du bor men vi var hos en der hedder www.guldborgsunfoto.dk og der har vi været mange gange også før jeg blev gravid.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. august 2009

qp

starsofheaven skriver:

Hejsa ja vi fik taget billeder da jeg var i 36 uge, hos en fotograf.. ved ik hvor du bor men vi var hos en der hedder www.guldborgsunfoto.dk og der har vi været mange gange også før jeg blev gravid.

Rigtig fiiine billeder!! :-)

Anmeld

4. august 2009

Orkide86

starsofheaven skriver:

Virkelig flotte billeder.. Jeg er fra Nordjylland, bor i løkken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.