Elevationsseng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.289 visninger
14 svar
2 synes godt om
6. februar 2014

Anonym trådstarter

Kigger på elevationsseng str 180 fra Jysk og tænker om der er nogle herinde der har sådan én og kan sige for eller imod 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2014

Bshizzle

Manden min har kigget på den i Jysk.. 

Men jeg fik ham hurtigt på andre tanker 

Af den simple grund at det er SÅ besværligt at ha sex i sådan en, da man ryger ned i revnen 

Anmeld

6. februar 2014

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Manden min har kigget på den i Jysk.. 

Men jeg fik ham hurtigt på andre tanker 

Af den simple grund at det er SÅ besværligt at ha sex i sådan en, da man ryger ned i revnen 

er single og har ingen planer om sex så det bliver ikke et problem her.

de har desuden også en topmadras der kan løse det problem

Anmeld

6. februar 2014

Masig

Anonym skriver:

Kigger på elevationsseng str 180 fra Jysk og tænker om der er nogle herinde der har sådan én og kan sige for eller imod 

Vi har købt elevationsseng i jysk. Det gode ved dem er, at der er 100 dages prøvetid/returret.... Så man har mulighed for at afprøve dem rigtigt og finde ud af om den passer til en.. Kan man ikke finde ud af ved at ligge to min i den i butikken.... Jeg har byttet min én gang til en blødere, min kæreste har byttet sin to gange... 

Dog er deres levering og afhentning ikke noget at råbe hurra for, men det går...

Trods revnen, er vi glade for vores, det gør det bare meget nemmere at læse, se tv eller lignende + man kan hæve/sænke hvis man har lidt ondt i ryggen, er forkølet og skal have hævet hovedgærde osv...

Anmeld

6. februar 2014

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Vi har købt elevationsseng i jysk. Det gode ved dem er, at der er 100 dages prøvetid/returret.... Så man har mulighed for at afprøve dem rigtigt og finde ud af om den passer til en.. Kan man ikke finde ud af ved at ligge to min i den i butikken.... Jeg har byttet min én gang til en blødere, min kæreste har byttet sin to gange... 

Dog er deres levering og afhentning ikke noget at råbe hurra for, men det går...

Trods revnen, er vi glade for vores, det gør det bare meget nemmere at læse, se tv eller lignende + man kan hæve/sænke hvis man har lidt ondt i ryggen, er forkølet og skal have hævet hovedgærde osv...

bærer de helt op til ens dør eller leverer de kun til gaden?

jeg har set de har en topmadras der er delt i hovedenden så man undgår revnen

Anmeld

6. februar 2014

pussekat

Anonym skriver:

hejsa
vi her købe elevationsseng fra jysk i 11 og vi elsker vorse seng og jeg er super glad for min da for kan køre hoved og ben end op og end da lå vi med 3 hovedpude nu her vi kun en
og man kan godt have sex i den seng

Anmeld

6. februar 2014

Masig

Anonym skriver:

bærer de helt op til ens dør eller leverer de kun til gaden?

jeg har set de har en topmadras der er delt i hovedenden så man undgår revnen

Jeg tror kun de bærer til hoveddøren hvis der er trapper... Og den er TUNG!!!! Jeg kunne ikke hjælpe med at bære den ind, jeg kunne skubbe/trække, men simpelthen ikke løfte den...

Vi har et lagen nu der er delt sådan at det er revne foroven, men ellers dækker det begge senge... Så der undgår vi også revnen... Det er bare møgbesværligt at lægge på 

Anmeld

6. februar 2014

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Jeg tror kun de bærer til hoveddøren hvis der er trapper... Og den er TUNG!!!! Jeg kunne ikke hjælpe med at bære den ind, jeg kunne skubbe/trække, men simpelthen ikke løfte den...

Vi har et lagen nu der er delt sådan at det er revne foroven, men ellers dækker det begge senge... Så der undgår vi også revnen... Det er bare møgbesværligt at lægge på 

Ja det er den jeg har kigget på.

Hmm ja ok. Jeg er alene så har ikke rigtig mulighed for at bære.
Må høre i butikken for ellers kan jeg jo ikke købe hos dem

Anmeld

6. februar 2014

Masig

Anonym skriver:

Ja det er den jeg har kigget på.

Hmm ja ok. Jeg er alene så har ikke rigtig mulighed for at bære.
Må høre i butikken for ellers kan jeg jo ikke købe hos dem

Ok, men tror det er de færreste der bærer op ad trapper desværre...

Anmeld

6. februar 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg har haft elevationsseng, og kan KUN anbefale det! Den er super lækker at ligge i, og hvis man er sådan en der ligge og læser i sengen, så er det altså bare guld værd at kunne hæve hovedenden så man sidder/ligger behageligt! Det er også umådeligt rart hvis man er forkølet og ikke rigtig kan få luft/bliver monster tung i hovedet. Jeg mener at vi fik noget familie til at hjælpe med at slæbe sengene op af trapperne (Det var da jeg stadig boede hjemme, så 4 senge var det i alt).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.