Hvor positivt var din test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

772 visninger
8 svar
1 synes godt om
6. februar 2014

CH2012

Hejsa allesammen.

Jeg kom til at tænke på i dag...
Da jeg testede positivt tilbage i slutningen af november, synes jeg den ret hurtig blev flot positiv. (Billedet er taget indenfor tid). Men ifølge de tryghedscanninger jeg var til, har jeg (da jeg testede positiv) kun været 3+3 henne. Og det undre mig så bare, at jeg har kunne teste så fint positivt som jeg kunne, hvis jeg ikk var længere henne. Hvor jeg tænker, at jeg måske har været længere henne end troet? Men fordi den ikk voksede som den skulle (og endte til sidst i en abort), så har det være svært at måle... Hvad tror I? Har jeg i 3+3 godt kunne teste "så" positivt, eller har jeg - ud fra testen at dømme - været længere henne?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2014

cwl

CH2012 skriver:

Hejsa allesammen.

Da jeg testede positivt tilbage i slutningen af november, synes jeg den ret hurtig blev flot positiv. (Billedet er taget indenfor tid). Men ifølge de tryghedscanninger jeg var til, har jeg (da jeg testede positiv) kun været 3+3 henne. Og det undre mig så bare, at jeg har kunne teste så fint positivt som jeg kunne, hvis jeg ikk var længere henne. Hvor jeg tænker, at jeg måske har været længere henne end troet? Men fordi den ikk voksede som den skulle (og endte til sidst i en abort), så har det være svært at måle... Hvad tror I? Har jeg i 3+3 godt kunne teste "så" positivt, eller har jeg - ud fra testen at dømme - været længere henne?

Min så sådan ud 3+6, endte desværre bare i en SA

Anmeld

6. februar 2014

Astrid1984

Her er min 3+4

Anmeld

6. februar 2014

Kit

Min så sådan ud 4+2 og er nu 24+2

Ved min første graviditet var testen ikke lige så tydelig.

Har dog altid fået at vide, at en streg er en streg. Men målet man før forventet mens (4+0) så kan den ende i bio.

Håber du snart er med spire igen

Anmeld

6. februar 2014

CH2012

Kit skriver:

Min så sådan ud 4+2 og er nu 24+2

Ved min første graviditet var testen ikke lige så tydelig.

Har dog altid fået at vide, at en streg er en streg. Men målet man før forventet mens (4+0) så kan den ende i bio.

Håber du snart er med spire igen

Pointen er, at jeg faktisk troede jeg var langt længere henne (dengang jeg testede)... Jeg var ret sikker på, at jeg var omkring 7 uger henne, pga. min sidste menstruation havde været meget underlig - og nærmest ikke-eksisterende, og jeg tror derfor, at det måske slet ikk har været min rigtige menstruation (også derfor spørgsmålet i mit oprindelige indlæg - kan jeg have været længere henne end de 3+3 da jeg testede?). For mig at se ser min test nemlig meget "tydelig ud" - og tænker derfor om det kan have noget at gøre med hvor langt man er henne?

Det skal også siges, at jeg to af gangene jeg var til tryghedsscanning så vi et foster og hjerteblink. Så der har ikk været tale om en bio - men jeg ved godt hvad du mener, og jeg synes af princip af man skal lade være med at teste inden 4+0 (at man så kan have lyst til noget andet ind i mellem - det er noget andet )

Og mange tak Det håber jeg af hele mit hjerte også

Anmeld

6. februar 2014

CH2012

Astrid1984 skriver:

Her er min 3+4

Okay... Mange tak. Altså den er jo bestemt også positiv - men tror du der kan være noget om, at man tester mere tydelig på en graviditetstest afhængig af hvor langt man er henne? Det synes jeg det virker som om nogle gør, nemlig....

Anmeld

6. februar 2014

CH2012

cwl skriver:

Min så sådan ud 3+6, endte desværre bare i en SA

Okay... Synes at min ser mere tydelig positiv ud, men det er slet ikk sikkert at man på den måde kan sige noget om hvor langt man er henne - synes bare at høre om nogle der kan teste mere og mere tydeligt afhængig af hvor langt henne de er... Og jeg har jo ikk været langt henne da jeg testede positiv, hvis man skal tro på, at jeg ikk var længere henne...
Forstår du? Årh, ved ikk om jeg får forklaret mig rigtigt...
Men ja, kan godt huske din graviditet også endte i SA. Synes der har været mange her på det sidste der har oplevet SA'er Nu må 2014 godt bringe mere lykke...

Anmeld

6. februar 2014

Trekløver(:

CH2012 skriver:

Hejsa allesammen.

Mine teste blev aldrig bragende positive. De blev ved med at være svage, og der var ikke særlig udvikling i dem, men i dag har jeg da en lille tut der lige nu ligger og drømmer i tremmesengen så det med stregens styrker har ikke altid noget at sige.

Anmeld

6. februar 2014

CH2012

M_V skriver:

Mine teste blev aldrig bragende positive. De blev ved med at være svage, og der var ikke særlig udvikling i dem, men i dag har jeg da en lille tut der lige nu ligger og drømmer i tremmesengen så det med stregens styrker har ikke altid noget at sige.

Okay, mange tak for input Det fik mig bare til at tænke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.