Poseløs støvsuger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

330 visninger
8 svar
4 synes godt om
6. februar 2014

MoarHvidovre

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2014

ano14316

Jeg har en poseløs støvsuger, som jeg er rigtig glad for..
Jeg har en Electrolux fra punkt1.. Den suger rigtig godt, nem at tømme.. Det eneste der er med de poseløse er at de larmer mere da de bruger mere luft.. men det betyder ikke noget for os..

Kan se man kan få den i Bilka http://www.bilka.dk/elektronik/husholdning/stoevsu gere/stoevsugere-med-pose/electrolux-stoevsuger/p/ 100004121

Anmeld

6. februar 2014

VIPpigen

Jeg er kun til poseløse støvsuger, og jeg hader støvsugere med poser. Jeg syntes slet ikke de suger ordentligt.

Har jeg problemer med min egen skal den bare gøres rent, og den suger super godt igen.

Jeg tømmer den udenfor, da det kan støve en del. Hælder indholdet over i en skraldepose, og smider den ud. Jeg elsker den simpelthen... Vi fik ny tilbage i start 2012, da vi havde brændt den gamle af fordi manden havde brugt den til byggestøv... Det var en gammel, og dårlig model.

Anmeld

6. februar 2014

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Vi har lige købt en, har ikke prøvet den endnu 

Anmeld

6. februar 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har lige talt med min veninde som har købt den (kom i tanke om det efter jeg lavede indlægget) og hun sagde: køb den ikke, det er noget lort!

Så må jeg på jagt efter en anden

Anmeld

6. februar 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
ano14316 skriver:

Jeg har en poseløs støvsuger, som jeg er rigtig glad for..
Jeg har en Electrolux fra punkt1.. Den suger rigtig godt, nem at tømme.. Det eneste der er med de poseløse er at de larmer mere da de bruger mere luft.. men det betyder ikke noget for os..

Kan se man kan få den i Bilka http://www.bilka.dk/elektronik/husholdning/stoevsu gere/stoevsugere-med-pose/electrolux-stoevsuger/p/ 100004121

Tak, den skal jeg helt sikkert ud og kigge på

Anmeld

6. februar 2014

ano14316

MoarHvidovre skriver:

Tak, den skal jeg helt sikkert ud og kigge på

En anden ting der er super ved den det er at man ikke hele tiden skal købe nye filtre, man vasker dem bare under vandhanen med en mild sæbe..

Anmeld

6. februar 2014

Mortilxx

MoarHvidovre skriver:

Er der nogen som en poseløs støvsuger. Overvejer, at købe denne her http://menuspot.dk/campaigns/single/54555/?utm_source=Newsletter5-menuspot-20140206&utm_medium=Newsletter&utm_term=city&utm_name=Newsletter-daily&utm_content=rightoffer&email=%7B%7Bsubscription.email%7D%7D

Vi har en dyson og jeg elsker at den er poseløs... Det er fantastisk nemt og billigt

Anmeld

6. februar 2014

VIPpigen

Vi har  Denne. Og den er super god. Den koster lidt, men er super god til prisen.

Jeg har prøvet et par stykker, og ville bestemt fraråde de alt for billige. Giv lidt mere, spørg i en fysisk butik, så bliver du oftest guidet til den som passer dit behov...

Vi skal heller ikke ud og købe nyt filter, eller noget, alt sammen kan skylles under vand, og rengøres med en mild sæbe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.