hvor meget sex omkring æl?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.443 visninger
12 svar
1 synes godt om
6. februar 2014

Anonym trådstarter

Hvor meget sex havde i omkring æl da i blev gravide?

Forstået på den måde, kun på dagen, flere dage efter hinanden, eller hver anden dag. sådan noget i den stil?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2014

Pcokate

Anonym skriver:

Forstået på den måde, kun på dagen, flere dage efter hinanden, eller hver anden dag. sådan noget i den stil?

1 gang hver anden dag (cirka)

Anmeld

6. februar 2014

Anonym trådstarter

Pcokate skriver:

1 gang hver anden dag (cirka)

brugte i æl test?

Anmeld

6. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hveranden dag og på dagen. Bruger ikke æl-tests men kan for det meste mærke det.

Anmeld

6. februar 2014

MsDane

Anonym skriver:

Vi havde 5 dage i træk denne gang og det gav gevinst

Anmeld

6. februar 2014

Pcokate

Anonym skriver:

brugte i æl test?

I en overgang, men fik aldrig en positiv en. Så droppede det igen

Anmeld

6. februar 2014

Sitrani

Anonym skriver:

De sidste to cyklusser har vi gjort lidt tilfædigt omkring ÆL Bruger ikke tests, men ved ca. hvornår det er... Men hvis ikke der er gevinst, prøver vi at gøre det hver dag i ÆL-perioden...

Anmeld

6. februar 2014

Papillon

Vi havde tilfældigvis sex én gang dagen før udregnet ægløsning, da der var gevinst. Andre måneder har vi prøvet at ramme ægløsning med vilje eller haft sex hver anden dag.

Det har fået mig til at tro på, at det sker helt tilfældigt, og at der ingen fast "opskrift" ligger på, hvordan man lettest bliver gravid i en cyklus

Anmeld

6. februar 2014

Tvebakken

Jeg har aldrig prøvet en ægløsningstest, men denne gang havde vi kun sex 1 gang mellem mens - og det burde slet ikke have været i nærheden af ægløsning (vel ifølge den beregnede 4-5 dage før), så stort var chokket, da jeg så var gravid...

Men den var god nok, venter nu den 4. Pige i rækken...

Anmeld

6. februar 2014

mogms

sexede sådan ca hver 2. / 3. dag, vidste ikke hvornår jeg havde æl. havde heller ikke æl tests.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.