Tørt Hår!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.078 visninger
7 svar
3 synes godt om
6. februar 2014

Bshizzle

Hey Quinder 

Jeg er én af dem som ikke kan undvær at farve mit hår eller undgå at bruge Glatjern! 

Så mit spørgsmål er nok stillet til jer som gør det samme som jeg.. 

Hvad shampoo, Balsam, Hårkur div "varme spray" bruger i, i jeres hår for det ikke blir tørt og livløst samt ikke mere ødelagt når i bruger hårtørrer/glatjern ?? 

Tak på forhånd 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg bruger shampoo og balsam fra Hair Academy, men mest fordi de har nogle lækre produkter der giver fylde i mit tunge hår (Og så fås det billigt i Normal 

Jeg bruger varmespray fra hairdo, fordi der også er noget hold i den, og da mit hår er meget tykt/tungt, så holder sådan nogle smarte frisyrer ikke så længe, uden jeg bruger en million produkter med hold i 

Og så vil jeg lige anbefale dig at bruge argan olie også. Det er virkelig et mirakel produkt til tørt og glansløst hår! Jeg har en fra hairdo, og bruger to pump i fugtigt hår efter bad, og så har jeg bare silkeblødt hår der næsten SKINNER! Totalt ynglings produkt (y)

Anmeld

6. februar 2014

Noneother

Jeg er osse en af dem, der bare ikke kan undvære fladjernet, hver dag.

Jeg bruger som regel Orofluido eller Aussie shampoo og balsam. + evt. Hårkur.

Efter bad så kommer jeg noget olie fra orofluido i, bruger GHD i varmebeskyttende spray, og fladjern. (GHD er bare det eneste rigtige fladjern hvis man glatter meget)

og så får den en finish silke-et-eller-andet-fint fra Aussie til hvis det SKAL forblive glat.

Det er ikke altid billigt, men mit hår er bare umuligt, hvis ikke jeg ofrer lidt på produkterne.

Anmeld

6. februar 2014

L&V

Bshizzle skriver:

Hey Quinder 

Jeg er én af dem som ikke kan undvær at farve mit hår eller undgå at bruge Glatjern! 

Så mit spørgsmål er nok stillet til jer som gør det samme som jeg.. 

Hvad shampoo, Balsam, Hårkur div "varme spray" bruger i, i jeres hår for det ikke blir tørt og livløst samt ikke mere ødelagt når i bruger hårtørrer/glatjern ?? 

Tak på forhånd 

Kevin murphy hydrate me shampoo er den eneste shampoo jeg har prøvet hvor jeg rent faktisk kunne mærke at det virkede.. Bruger kun hans produkter

Anmeld

6. februar 2014

Albertsen92

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Kevin murphy hydrate me shampoo er den eneste shampoo jeg har prøvet hvor jeg rent faktisk kunne mærke at det virkede.. Bruger kun hans produkter

Åh ja, de bedste produkter i verden!!!

Anmeld

6. februar 2014

L&V

Albertsen92 skriver:

Åh ja, de bedste produkter i verden!!!

Absolut.. Har godt nok været mange igennem men ingen andre har kunne tæmme mit kæmpe hår

Anmeld

6. februar 2014

Mimbi

Hej

Har ikke samme problem, men hørte den anden dag at man skulle komme kokusolje i håret om aftenen og sove med oljen og så vaske den ud af håret om morgenen Da man har olje i håret skal man først komme shampoo i håret, inden man gør det vådt ellers er oljen mega ring at få ud af håret og det kommer til at se fedtet ud

Anmeld

6. februar 2014

Papillon

Jeg bruger tricket med kokosolie, når jeg husker det, bortset fra jeg kun har det siddende i ca. 1 time - kan ikke klare længere tid, man går og lugter som en bowntybar

Derudover et par pump arganolie i håret, før det tørrer.

Jeg slider nu ikke hårdt på håret med varme og farve, mit har bare en struktur, så det virker tørt, desværre.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.