Hvornår må hun "opleve" verdenen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2014

qwaszx

Mor11 skriver:

Hvis det ikke er flere timer, kan hun sagtens sidde der i autostolen og følge med. Hvor gammel er hun? En bæresele kunne også være et bud.

at de ligger i barnevognen er jo ikke fordi de skal skærmes men fordi det er bedst for små babyrygge at ligge fladt ned.

hun bliver 17 uger i morgen. 

Åh, jeg har bare hele tiden fået af vide, at der er alt for mange indtryk hele tiden. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
qwaszx skriver:

Er bare lidt nervøs for at hun skal få for mange indtryk.
Tilgengæld er hun en hel del større end de 8 uger. 

Du holder selfølgelig øje med hendes reaktioner på det hele, så du kan hjælpe hende hvis det bliver for meget. jeg satte min dreng lidt op i barnevognen med en stor pude i ryggen så han kunne se ud og stadig var godt støttet (5mdr ca) hvis han blev træt eller indtrykkene blev for mange kunne jeg jo så bare lægge ham ned med kalechen oppe så han kunne få ro.

Anmeld

6. februar 2014

qwaszx

Røverdatter skriver:

En vikle eller slynge ville være helt ideel hvis det er en shopping/handletur for lille baby.

Baby vil derfor mærke varme og tryghed fra mor/far og aamtidig have godt udsyn til verden omkring

Slynge bruger jeg ikke. har ikke ryggen til det.

så det bliver i vores combi klapvogn. 

Anmeld

6. februar 2014

qwaszx

Mor11 skriver:

Du holder selfølgelig øje med hendes reaktioner på det hele, så du kan hjælpe hende hvis det bliver for meget. jeg satte min dreng lidt op i barnevognen med en stor pude i ryggen så han kunne se ud og stadig var godt støttet (5mdr ca) hvis han blev træt eller indtrykkene blev for mange kunne jeg jo så bare lægge ham ned med kalechen oppe så han kunne få ro.

jeg må prøve. 

tak for svar 

Anmeld

6. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
qwaszx skriver:

jeg må prøve. 

tak for svar 

Så lidt. man er nødt til at prøve sig frem for at finde ud af hvad der fungerer  

Anmeld

6. februar 2014

Clisolka

Mor11 skriver:

Det samme gjorde jeg med min ældste da hun var omkring de 5 mrd Det varer ikke længe, så skal lillebror også have lidt støtte og opleve verden lidt (21 uger i dag)

Anmeld

6. februar 2014

qwaszx

Mor11 skriver:

Så lidt. man er nødt til at prøve sig frem for at finde ud af hvad der fungerer  

Ja, det er ikke nemt, når der ikke følger en manual med til de unger. 

Hun sidder bare stort set selv, så synes det er på tide. 

Anmeld

6. februar 2014

et-ønske

Det tror jeg sagtens hun kan klare nu

Anmeld

6. februar 2014

modesty

qwaszx skriver:

hun bliver 17 uger i morgen. 

hun får også lov til at være lidt med, men har ikke prøvet det, når vi har skulle ud i centeret, hvor der kommer mange mennesker. 

Jeg tror det er fint nok, så længe det er den eneste aktivitet den dag. Det er selvfølgelig forskelligt fra barn til barn, men i den alder kunne min søn sagtens klare én aktivitet om dagen. Men hvis vi f.eks først var på loppemarked og derefter tog på café, så blev han overstimuleret.

Anmeld

6. februar 2014

LilleSmølf

Vores dreng var 5 dage da vi tog i storcenter og han nød at blive båret rundt og har aldrg haft problemer med det.

Vi sørger selvfølgelig altid for at afpasse efter hvad vores dreng kan klare og for ham var en time som 5 dage gammel intet problem. Så bedøm efter jeres datter og sørg for at I kan komme hjem hvis hun begynder at vise tegn på overstimulering (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.