Hjælp til valg af regnslag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilket ville i vælge?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.853 visninger
9 svar
2 synes godt om
6. februar 2014

Lunae

Vores barnevogn har ikke mulighed for at stå under halvtag og jeg sværger til at min søn skal ud og sove hver dag. Derfor har vi brug for det bedste af det bedste regnslag!

Vi har prøvet gaia og ko, tullsa, katvig og odder, men ingen af dem har kunnet holde regnen ude!

Nu har jeg disse to i kikkerteren! Kender i til dem?

Hvilket ville i vælge?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2014

Troldemommi

Lunae skriver:

Vores barnevogn har ikke mulighed for at stå under halvtag og jeg sværger til at min søn skal ud og sove hver dag. Derfor har vi brug for det bedste af det bedste regnslag!

Vi har prøvet gaia og ko, tullsa, katvig og odder, men ingen af dem har kunnet holde regnen ude!

Nu har jeg disse to i kikkerteren! Kender i til dem?

Hvilket ville i vælge?

Vi har den grønne og den er rigtig god  Jeg har aldrig oplevet at vores barnevogn blev våd 

Monica

Anmeld

6. februar 2014

tarkoflen

Jeg ville finde det regnslag, der kan modstå det største vandsøjletryk, på samme måde, som hvis du skal vælge flyverdragt eller regntøj jeg kender ikke de to, så har stemt blankt, så med mindre, det også handler om design, så ville jeg kigge efter det andet og ikke så meget på hvordan det ser ud =)

Vi har et fra zero2four mener jeg, og det fungerer fint, men vil sige, at det kan ske, når det har regnet rigtig meget, at det er en smule fugtigt på oversejlet på barnevognen.

Anmeld

6. februar 2014

Sabone

Vi har et cremefarvet med brune æbler regnslag fra småfolk. Det funker bare

Anmeld

6. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Mærkeligt at der er sådan forskel på regnslag, vores gaia og co har aldrig lækket selvom den har stået ude i sne, slud og øsende regnvejr.

Anmeld

6. februar 2014

Lunae

tarkoflen skriver:

Jeg ville finde det regnslag, der kan modstå det største vandsøjletryk, på samme måde, som hvis du skal vælge flyverdragt eller regntøj jeg kender ikke de to, så har stemt blankt, så med mindre, det også handler om design, så ville jeg kigge efter det andet og ikke så meget på hvordan det ser ud =)

Vi har et fra zero2four mener jeg, og det fungerer fint, men vil sige, at det kan ske, når det har regnet rigtig meget, at det er en smule fugtigt på oversejlet på barnevognen.

Design er bestemt ikke afgørende, men kan bare se rigtig mange af småfolks regnslag i bybilledet og tænkte at det var fordi at det er god kvalitet, men vandsøjletrykket er kun 3000. På sebras er det 8000.

Anmeld

6. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Lunae skriver:

Design er bestemt ikke afgørende, men kan bare se rigtig mange af småfolks regnslag i bybilledet og tænkte at det var fordi at det er god kvalitet, men vandsøjletrykket er kun 3000. På sebras er det 8000.

Småfolk er også mere hypet end sebra måske derfor der er så mange? 8000 lyder da lovende. Det ville jeg da gå efter

Anmeld

6. februar 2014

NoahEmil

Vi har altid brugt det fra thorn med insektnet, det er rigtig godt

Anmeld

6. februar 2014

tarkoflen

Lunae skriver:

Helt ærlig så tror jeg de fleste går enten efter design eller fordi de har fundet det på tilbud, hvis de har et af mærkevarerne, men det er bare min fordom/forestilling kan være det ikke passer.

Jeg ville klart vælge det med det højeste vandsøjletryk. Vi har heller ikke mulighed for at sætte thea under halvtag og vores fungerer fint med mindre det er helt sindsygt regnvejr i flere timer i træk.

Anmeld

6. februar 2014

Lunae

UPDATE! har netop været i vores lokale babysam, for at få vejledning omkring valg af regnslag! Jeg forklarede at Tullsa, Gaia og Ko og Odder ikke havde fungeret for os og så sagde den søde ekspedient, at jeg skulle komme ned med mit Odder regnslag, for det skulle være det bedste på markedet! Jeg forklarede at jeg ingen bon havde, men det var intet problem! Faktisk var servicen så god, at jeg fik et nyt med, med det samme og skal så bare aflevere det gamle, næste gang jeg kommer forbi - VILDT GOD SERVICE! Og nu håber vi så bare, at vi bare var uheldigt med det første!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.