Jeg tror jeg kan se noget? Meget svagt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

502 visninger
7 svar
1 synes godt om
5. februar 2014

Anonym trådstarter

Hej piger.

Jeg er anonym da jeg ikke ønsker at stå frem når jeg er så usikker som jeg er lige nu.

Min cyklus er uregelmæssig og jeg har ingen ide om hvor langt jeg vil være henne. Omkring 3+0 tror jeg.. Meget tidlig det ved jeg, men eftersom jeg ikke ved hvor langt jeg er i min cyklus er jeg blevet enig om at teste med to dages mellemrum.(så bliver testmonstret behaget ) I mandags var den BRAGENDE negativ. Men i dag synes jeg altså godt at kan ane en meget meget svag streg.

Jeg vil ikke andet end høre om jeg ser syner eller i også kan ane den. Det er muligvis en skyggestrege.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2014

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Den er negativ desværre 

Anmeld

5. februar 2014

EKAB

Profilbillede for EKAB
Jeg kan altså godt se noget
Tror det er starten på streg nr 2

Anmeld

5. februar 2014

Mother-love

Det ligner en skyggestreg.
Men for at den udvikler sig til en streg.

Anmeld

6. februar 2014

Sakris

Kan ikke se noget på nogen af dem, udover teststregen. Men er du gået over tid med mens? det kan jo godt være den er positiv om et par dage? Det prøvede jeg, da jeg testede før mens Skulle være kommet.

Anmeld

6. februar 2014

Rockertand

Sakris skriver:

Kan ikke se noget på nogen af dem, udover teststregen. Men er du gået over tid med mens? det kan jo godt være den er positiv om et par dage? Det prøvede jeg, da jeg testede før mens Skulle være kommet.

Hun skriver, at hun ikke ved nøjagtigt, hvor langt hun er

Anmeld

6. februar 2014

Soleil

jeg synes at jeg kan ANE noget, men er  langt fra sikker om den er positiv eller om det er en skyggestreg!

Men krydser for dig

Anmeld

6. februar 2014

Miss Church

Anonym skriver:

Hej piger.

Jeg er anonym da jeg ikke ønsker at stå frem når jeg er så usikker som jeg er lige nu.

Min cyklus er uregelmæssig og jeg har ingen ide om hvor langt jeg vil være henne. Omkring 3+0 tror jeg.. Meget tidlig det ved jeg, men eftersom jeg ikke ved hvor langt jeg er i min cyklus er jeg blevet enig om at teste med to dages mellemrum.(så bliver testmonstret behaget ) I mandags var den BRAGENDE negativ. Men i dag synes jeg altså godt at kan ane en meget meget svag streg.

Jeg vil ikke andet end høre om jeg ser syner eller i også kan ane den. Det er muligvis en skyggestrege.

Jeg synes det ligner en skyggestreg. Synes den er hvid? Hvert fald kan jeg se et eller andet

for dig!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.