Har brug for hjælp fra PCO piger!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

818 visninger
15 svar
2 synes godt om
5. februar 2014

Hullabullabulla

Jeg har siden jeg fødte i marts fået længere og længere cykli - pt er jeg oppe på 44 dage (35 før graviditet)

Vi var i fertilitetsbehandling for at få vores søn, og gynækologen sagde at mine blodprøvesvar var fine.. Nu har jeg i en anden anledning fundet mine svar fra dengang (april 2012) - og der kan jeg se at mine testosteronniveuer er ret forhøjede (se billede)

Til jer piger med PCO: ved i hvad jeres testosteronniveau lå på dengang i fik taget blodprøve ?

Har i fået medicinsk behandling, og har det hjulpet på jeres cykluslængde?

Vi vil jo rigtig gerne have en mere og har aktivt forsøgt siden juni da vi ved det kan tage længe og at vi skal have forsøgt et år igen for at blive henvist igen. Det skal siges at kærestens sædtal er moderat nedsat.

Hjælp piger!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2014

Lukas&Liam<3

Du skulle måske overveje at slette dit cpr nr?

Anmeld

5. februar 2014

Hullabullabulla

Maria&Lukas skriver:

Du skulle måske overveje at slette dit cpr nr?

Har forsøgt men kan ikke slette billedet..

Anmeld

5. februar 2014

Michelle88

Hvis i har fået hjælp til den første, hvorfor skal i så prøve et år igen for at få hjælp? Jeg har pcos og fik hjælp til den første og fik afvide at jeg bare ville få en henvisning til en gynækolog når jeg ville have en mere..

Anmeld

5. februar 2014

Kay

Jeg fik æl (og tabte mig) ved at spise efter bogen "spis dig gravid" også kaldet PCO kost :-)

Anmeld

5. februar 2014

Hullabullabulla

Michelle88 skriver:

Hvis i har fået hjælp til den første, hvorfor skal i så prøve et år igen for at få hjælp? Jeg har pcos og fik hjælp til den første og fik afvide at jeg bare ville få en henvisning til en gynækolog når jeg ville have en mere..

Godt spørgsmål faktisk.. Det var bare beskeden jeg fik fra lægen dengang ?

Men du ved ikke tilfældigvis hvad dit niveau af testosteron er/var på?

Anmeld

5. februar 2014

Michelle88

Britt88 skriver:

Godt spørgsmål faktisk.. Det var bare beskeden jeg fik fra lægen dengang ?

Men du ved ikke tilfældigvis hvad dit niveau af testosteron er/var på?

Okay... Nej det har jeg aldrig fået afvide.

Anmeld

5. februar 2014

Hullabullabulla

Kay skriver:

Jeg fik æl (og tabte mig) ved at spise efter bogen "spis dig gravid" også kaldet PCO kost :-)

Ja det er der hvor min kæde hopper af nemlig - fordi som du jo nok har bemærket i vejetrådene har jeg tabt næsten 13 kilo siden primo oktober, ved at fjerne kulhydrater fra kosten.. I den periode er min cyklus steget fra 37 dage til 40-45 dage

Tester med ÆL test , hver gang har den slået ud og min mens er kommet 14 dage efter, men denne gang har jeg ikke kunnet opfange noget

Anmeld

5. februar 2014

Hullabullabulla

Michelle88 skriver:

Okay... Nej det har jeg aldrig fået afvide.

Det var også kun ved et tilfælde jeg fandt det på sundhed.dk.

Får du medicin og har det hjulpet?

Anmeld

5. februar 2014

Michelle88

Det var også kun ved et tilfælde jeg fandt det på sundhed.dk.

Får du medicin og har det hjulpet?

Altså da jeg skulle have min datter fik jeg 3 piller metformin om dagen, og så fik jeg provera i 10 dage, for at få min mensturation igang ( får den ikke ellers) og så fik jeg 2 x 5 piller pegotime på 3-7 blødningsdag.. og blev gravid i første forsøg..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.