jer som har født før

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.071 visninger
18 svar
3 synes godt om
5. februar 2014

Babydream2013

Første gang gik jeg lidt over en uge over terminen.

Nu skal jeg snart føde igen og går lidt og tænker på hvornår mon det sker denne gang.

Hvor stor forskel har der været på jeres fødselstart ? Og gik selve fødslen hurtigere end første gang. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2014

Lukas&Liam<3

Babydream2013 skriver:

Nu skal jeg snart føde igen og går lidt og tænker på hvornår mon det sker denne gang.

Hvor stor forskel har der været på jeres fødselstart ? Og gik selve fødslen hurtigere end første gang. 

Sjovt, har lige tænkt på at lave et lignende indlæg. Er 35+4 nu og fødte sidst 39+2. Bliver godt nok skuffet hvis jeg skal gå længere

Anmeld

5. februar 2014

Krussedulle

Babydream2013 skriver:

1 gang fødte jeg 25 timer efter vandet var gået (spontant) var 37+4

2 gang fødte jeg 5 timer efter vandet var gået (spontant) var 41+4

3 gang fødte jeg ca 2 timer efter veerne startede (spontant) var 41+4

Anmeld

5. februar 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

1. gang fødte jeg en skøn dreng i uge 38+6. Fødslen var let og tog 12 timer.

2. gang fødte jeg en dejlig pige i uge 40+5. Fødslen var hård, tog 22 timer og endte med, at hun blev taget med sugekop.

Det var meget to forskellige fødsler og man ved aldrig, hvilken fødsel man får.

Anmeld

5. februar 2014

Clisolka

Babydream2013 skriver:

Første gang blev jeg sat i gang 39+4 - hun kom dagen efter ved at AKS.

Anden gang skulle jeg have taget vandet 39+4 og fik løsnet hinder 39+1, men han kom selv et par timer inden jeg skulle have taget vandet Første gang lå jeg med veer i 15 timer - og lillebror var normalt ude efter 8 timer En JM fortalte mig, at jeg ville få en langt lettere fødsel 2. gang, netop fordi jeg var nået så langt i forløbet 1. gang (pressefasen, men hun ville dælme ikke ud) - og hun fik sørme ret

Anmeld

5. februar 2014

Muffinmus

Det1- kom 40+ 0. 45 timers veer der endte i Aks. Vandet blev taget sent i forløbet.

2- kom 38+0. Ca 2-3 timers veer der var ok og ca 5-6 timers av av av veer. Vandet gik stort set samtidigt med veerne startede. Tog i alt 8, 5 timer fra første ve.

3- startede som nr 1 med uregelmæssige veer. Efter ca 6 timers småveer tog jeg ibd og bad dem sætte ordentligt gang i veerne. Det gjorde de kl 13.30. Kl 16.05 kom hun ud. havde dog presseveer alt for tidligt (4 cm åben) grundet hun lå som stjernekikker indtil få min før hun kom ud. En drillefødsel;-) 

Ingen af mine fødsler har lignet hinanden overhovedet. 

Anmeld

6. februar 2014

Misser1989

Første gang havde jeg født 13 timer efter vand afgang 36+1
Anden gang havde jeg født 7 timer efter vand afgang 39+1

Begge nemme fødsler, hvor veerne først begyndte så småt nogle timer efter vandafgangen :-)

Anmeld

6. februar 2014

Babydream2013

Håbede ellers 2 gang startede lidt før .

Nå men under alle omstændigheder bliver jeg sat igang 40+2 fik jeg lige afvide i dag.

Anmeld

6. februar 2014

Milas14

Begge mine 2 første fødsler blev 2 dage før termin.. Er spændt på om 3 gang bliver der samme

Anmeld

6. februar 2014

cnmigo

Babydream2013 skriver:

Stor forskel på mine fødsler.

1. Havde sivende fostervand som begyndte om aftenen ved 20tiden - fik veer ved midnatstide og kom på Skejby kl. 7 om morgenen og indlagt.

Fik black-out under fødslen, men kom mig og fødte selv.

Fik presseveer lidt over 12 og fødte min datter 12:23.

2. Vandet gik ved midnatstide - uden veer.

Kontaktede fødegang ved 11 tiden og skulle komme derud, blev indlagt ved 13:30 tiden.

Fik ve-drop og fik presseveer ved 16tiden og sønnemand er født ved 16:30tiden.

Ved 1. fødsel gik jeg 3 dage over tid.

Ved 2. fødsel præcis 1 uger før tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.