1 års fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

325 visninger
8 svar
6 synes godt om
5. februar 2014

Frueureka

Hey piger

Nu er der ikke længe til at vores dejlige søn Anton fylder 1 år og det glæder vi os meget til.

Men jeg er lidt lost med hvad jeg skal finde på.

Planen er at det kun er familien der bliver inviteret, men overvejer også om vores rigtig gode venner skal med.

Hvad gjorde I, da jeres guldklump fyldte 1 år?

Jeg tænker at jeg vil bage nogle boller og lave en lækker lagkage, men skal der mere til?

Jeg håber at I kan hjælpe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2014

Francisca

Frueureka skriver:

Hey piger

Nu er der ikke længe til at vores dejlige søn Anton fylder 1 år og det glæder vi os meget til.

Planen er at det kun er familien der bliver inviteret, men overvejer også om vores rigtig gode venner skal med.

Jeg tænker at jeg vil bage nogle boller og lave en lækker lagkage, men skal der mere til?

Da vores datter fyldte 1 år inviterede vi hele familien og de tætte venner.

Vi holdte det i mine svigerforældres have hvor vi havde pyntet rigtig flot op med balloner flag osv. Lyserøde duge osv. Vi grillede lækre stege og pølser. Bagekartofler og lækre salater. Der var sodavand og vin og fadølsanlæg. Til dessert fik vi en kage lavet som et slot med kaffe og the til. Også fik vores datter sin egen kage hun kunne lege Med. Tallerkener og kopper var lyserødt bestikket var sølv og servietter i samme stil.

Jeg går meget op i højtider og det bliver altid et brag af en fest i godt selskab
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. februar 2014

JH12

Da vores datter fyldte 1 år, inviterede vi den nærmest familie (bedsteforældre og faster/onkler)

Anmeld

5. februar 2014

Frueureka

Da vores datter fyldte 1 år inviterede vi hele familien og de tætte venner.

Vi holdte det i mine svigerforældres have hvor vi havde pyntet rigtig flot op med balloner flag osv. Lyserøde duge osv. Vi grillede lækre stege og pølser. Bagekartofler og lækre salater. Der var sodavand og vin og fadølsanlæg. Til dessert fik vi en kage lavet som et slot med kaffe og the til. Også fik vores datter sin egen kage hun kunne lege Med. Tallerkener og kopper var lyserødt bestikket var sølv og servietter i samme stil.

Jeg går meget op i højtider og det bliver altid et brag af en fest i godt selskab

Hold da op en flot kage.

Det lyder til at det var en god fest.

Det virker nok lidt for voldsomt for vores lille familie, men hyggeligt har det helt sikkert været.

Mange tak for dit indput.

Anmeld

5. februar 2014

Frueureka

JH12 skriver:

Da vores datter fyldte 1 år, inviterede vi den nærmest familie (bedsteforældre og faster/onkler)

Vi inviterer også bedsteforældrene, onkler og moster. Det er jo altid godt med den nærmeste familie.

Tak for dit indput.

Anmeld

5. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

inviterer nærmeste familie (mor og fars søskende+påhæng, bedsteforældre og oldeforældre og så min kærestes moster+børn fordi vi er meget tætte) holder i øvrigt over 2dage fordi vi ikke har plads til begge familier samtidig.

bager alm fødselsdagsboller og grove boller og serverer dertil smør, ost, marmelade, lidt kødpålæg og hytteost. Laver 2 slags lagkage (fordi vi er indehavere af frygtelig kræsne mennesker i vores familie og serverer kaffe, te, kakao, sodavand og øl. 

På den første fødselsdag lavede jeg en mini lagkage til fødselaren alene

Anmeld

5. februar 2014

Giraffen

Frueureka skriver:

Hey piger

vi havde traditionelt boller og varm kakao med flødeskum samt kage
jeg pyntede op med balloner og flag og det var rigeligt til at her var fødselsdagshyggeligt
jov og så har hun et fødselsdagstog som jeg også fik frem
+ fødselsdags-servietter
Men derudover ikke mere

Anmeld

5. februar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her inviterede vi den nærmeste familie til boller, varm caco og lagkage. Pyntede op med lidt flag og balloner. Vh stine

Anmeld

6. februar 2014

Frueureka

Mange tak piger for jeres indput.

Jeg tror også bare at vi inviterer bedsteforældrene, onkler og moster.

Også bliver der boller m. lidt pålæg og andet godt, lagkage (som lige skal prøves af på mødregruppen) og te, kaffe og varrm kakao m. flødeskum. Det er altid et hit her i familien.

Også pynter jeg lidt op med lidt flag osv.

Endnu engang mange tak.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.