Tunge kører rundt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.421 visninger
8 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. februar 2014

Anonym trådstarter

Min dreng er 4,5 måned og han har den sidste lille uges tid haft en meget meget livlig tunge, den står overhovedet ikke stille,

den kører rundt og rundt, bliver vendt op og ned, ud og ind og rundt og rundt igen og igen og igen osv.

Han vil pludselig ikke ha sutten, da den som om den ikke kan være der (det er ren held, hvis han tager den), han har ellers været meget glad for han sut

Hva er det li min baby laver? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2014

Sijac

Anonym skriver:

Min dreng er 4,5 måned og han har den sidste lille uges tid haft en meget meget livlig tunge, den står overhovedet ikke stille,

den kører rundt og rundt, bliver vendt op og ned, ud og ind og rundt og rundt igen og igen og igen osv.

Han vil pludselig ikke ha sutten, da den som om den ikke kan være der (det er ren held, hvis han tager den), han har ellers været meget glad for han sut

Opdager sin tunge. Det er meget normalt!

Anmeld

5. februar 2014

Miss Church

Anonym skriver:

Måske har hun tænder som er på vej? Eller også er hun ved at øve med hendes tunge, til når hun skal til at snakke  

Eller også har hun bare en livlig tunge

Anmeld

5. februar 2014

Aabye

Han udvikler sig..
Begge mine har også brugt deres tunge utrolig meget i den alder da de fandt ud af at de havde en.. 

Ligesom at de blev utrolig fascineret af deres hænder/fingre og deres fødder/tæer... Det er bare en periode.. Og en af de mange sjove..

Anmeld

5. februar 2014

Giraffen

Anonym skriver:

hmm måske munden klør pga tænder på vej?
kan ogå være at han bare har opdaget sin tunge og synes det er sjovt
men vi har af flere omgange døjet med at vores pige ikke ville tage sutten når der var tænder på vej, fordi gummerne var så ømme

Anmeld

5. februar 2014

Anonym trådstarter

Aabye skriver:

Han udvikler sig..
Begge mine har også brugt deres tunge utrolig meget i den alder da de fandt ud af at de havde en.. 

Ligesom at de blev utrolig fascineret af deres hænder/fingre og deres fødder/tæer... Det er bare en periode.. Og en af de mange sjove..

Syntes nu ikke li den er særlig sjov, for han virker yderst irriteret over at den er der og kan slet ikke finde ud af noget som helst, både sut og flasken er en kamp, selvom han ved flasken er skide sulten

Anmeld

5. februar 2014

AnthonsMor

Anonym skriver:

Din baby lærer sin krop at kende.. Nu har han opdaget at tungen kan det her, og det er skide sjovt.. 

Anmeld

5. februar 2014

M&N

Miss Church skriver:

Måske har hun tænder som er på vej? Eller også er hun ved at øve med hendes tunge, til når hun skal til at snakke  

Eller også har hun bare en livlig tunge

Ih, du er sød! (er ikke trådstarter) men det er en lille dreng

Anmeld

5. februar 2014

Miss Church

MorTilMalucca skriver:

Ih, du er sød! (er ikke trådstarter) men det er en lille dreng

Haha 

Han, hun.. Det smutter sgu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.