Lisbeth Aalborg2 skriver:
Tror meget de ser på din "økonomiske historie" fremfor hvad du tjener. Hvad bruger du i mdr?, har du jævnligt overtræk?, opsparing?, osv. Vi har nemlig lige været i banken i fredags og vi kunne sådan set låne hvad vi ville fordi de kunne se at vi havde styr på vores pengesager og havde realistiske forventninger.
Tror ikke det er urealistisk med en mill når du er færdig, men prøv at se på brutto og netto beløbene i annoncerne. De giver et hint 
Held og lykke.
Tusind tak..-smiler
Ja, hvis de gør det, så er jeg heldig nok, da jeg jo er ret så forsigtig.
Jeg ved at min leje nu svarer til det det koster at have huset, så er der selvfølgelig det med om renten på lån falder eller stiger når jeg skal købe.
Men ud fra den ser det fint ud, det der bare er lidt ironisk er at når jeg begynder at tjene penge, så trækkes der jo selvfølgelig og fair nok fra mine tilskud, så jeg ender op med det samme eller mindre.
Men det ser nu ok ud...vil jo have su gæld men det er vidst ikke den værste gæld..tror du?? eller skulle jeg betale den ud og så låne til hele huset...tænker bare su lån er noget af det billigste i stedet for at låne til udbetaling...giver det mening...??
Knus og tak igen..
Anmeld