Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Okay sagen er den at sønnen er blevet syg..
med hvad ved vi endnu ikke, men han hoster og har feber og er bare snottet så det konstant stopper hans næsebor til...
Han skal til lægen imorgen... Fik tiden inden han fik feber og hans tilstand blev værre...
MEN nu er han gået omkuld her for ca. 20 minutters tid siden...
Igår spiste han næsten ingenting, hverken i VS eller herhjemme og natten var bare et mareridt for han havde jo svært ved at finde ro da han var sulten...
hvad gør jeg så nu?
Selvfølgelig får han lov at sove, men bør jeg prøve at vække ham og se om jeg kan lokke noget mad i ham inden han bliver lagt igen for natten? (må se om jeg overhovedet kan finde noget han har lyst til, tror han har halsbetændelse
)
Eller skal jeg bare lade ham sove og så sørge for der er mælk på flasken til at klare nattens sult og så ellers bare give ham hvad end han ønsker imorgen tidlig når han vågner???
Jeg er virkelig i tvivl da begge løsninger har været prøvet før og begge løsninger jeg lige kan finde på ender bare med en overtræt og oversulten lille dreng eller en hamrende irritabel mand der ikke har fået sovet og hvor ALT bare pisser ham af...
Anmeld