majba skriver:
Jeg har læst dit tidligere oplæg.
Jeg forstår ikke hvis du stadig skal starte elevplads den 1/9 at de så vil have dig igang med en uddannelse nu, med mindre den er en direkte adgang til den elev plads.
Derudover forstår jeg virkelig ikke, du ikke må holde din barsel fuld ud når det er det du gerne ville! Det er noget andet hvis du gerne ville tilbage og kunne gemme resten! Derudover forstår jeg heller ikke du ikke kan være sygemeldt bagefter.
Jeg ved ikke om de er forskel på at blive sygemeldt når man har mistede et barn ved fødsel eller et barn der har lavede i flere år. For jeg kender nogle der stadig er sygemeldt efter de mistede deres datter i Juni.
Håber virkelig det ordner sig 
Den uddannelse jeg skal starte på har intet med min elevplads at gøre, det er sådan set bare en parkeringsplads indtil jeg kan starte.
Grunden til at jeg ikke har fået min sidste barsel er fordi jeg valgte at starte på en uddannelse da jeg fik af vide på kommunen at jeg ikke ville få særlig mange penge, og for at vi så kunne overleve valgte jeg/blev faktisk tvunget til, at starte en uddannelse så jeg kunne få SU.
Jeg har ikke lyst til at starte, jeg føler mig ikke klar endnu, men hvis vi skulle kunne overleve og blive boende i huset så var det mit eneste valg.
Jeg finder jo så ud af nu, at jeg faktisk godt kunne have fået min barsel og beholde den gamle sats på kontanthjælp så føler mig faktisk pisset på!
Sygemelding ville jeg sagtens kunne få, men valgte også dette fra da de som sagt sagde at jeg ikke ville få særlig meget udbetalt
Anmeld